Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Mikaela - 23 augusti 2011 17:23

Musik och så väntar jag på att min choklad ska bli hård igen efter som den låg i solen   smartast.se right?


Snart ska de bära av till moster, ska skriva ut scheman eftersom vi inte har samma schema varje vecka, auh. Kommer ju aldrig lära mig de? :O


Provade kläder idag så dom skickade efter de. Vi kommer bli riktigt snygga jag & Regina, måste bara ha en vinterjacka + hörselskydd. Men de ska jag köpa. Kanske vore nåt med tjockare vantar också? Får vell se hur de löser sig.


But tomorrow, så sätter lektiornerna igång, skåp nyckel och allt har man, och de första man har till morgonen är ett matte "prov", inget som kommer påverka betygen, bara så dom ska se hur vi ligger till. Men ändå jag som knappt kan 6x9. Eller vänta, jag kan faktiskt inte de, haha ja ni hur ska detta gå. Kommer bli tragiskt..


Hörs sen ska ut på en rök och sen kolla chokladen, är helt galen i choklad som dom flesta av er vet

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards