Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Helt slut!

Av Mikaela - 17 december 2010 20:30

Hej på er alla! Hoppas att ni har haft en trevlig och mysig fredags kväll hittils? Det har iaf jag, fast jag har varit trött. Kom hem vid tjugo i sex. PUUH! Och då fick jag packa upp mat som Mamma handlat och lägga de i kylsåpet och så vidare, Och sen packade jag in mosters och Cassandras (Lillasyster) paket. Var en hel del. Jag har inte packat in katternas och Mammas,Gaggas Och Nattis än ( Natti storasyster) (Gagga moster) Men det ska jag göra imorn eller söndag, jag har tid! Tandläkaren gick bra, ska dit igen den 10 Januari, och göra samma sak som idag fast då ska hon även ta spruta på mej :S Men jag vet att det kommer gå bra, för hon är lugn och så, gillar verkligen min tandläkare eller ja hon är bara sköterska. MEn väldigt bra! Skulle igebtligen vilja att det var hon som drog ut tänderna på mej, men det är de ju inte :( Men jag har träffat henne som ska göra det och hon verkar OKEJ! okej då, hon verkar bra och också lugn. Iaf sen blev det ju stan, det var massor med poliser i stan, MASSOR. Kryllade av dom. Men man kände sej ju mer säker också så! Det fanns inte mycket kläder, asså jag vet inte vad som har hänt men det fanns inget?! Eller det fanns, men det är mest stikat och jag vill ju inte ha allt stikat?! Men jag fick iaf tag på några kläder som bli i julklapp då, Sen var det lite annat. Men det är ju inge kul att jag berättar det nu. hehe jag kommer lägga ut bilder på kläderna och sakerna när jag fått dom! Promes! (Stavningen!?) Ska försöka komma ihåg det. Fick tag på julklapp till Cassi och det var jättebra! Och jag köpte även julklappar och sånt till Busan, Lusiför och Siri för över 300.. Jag hade en mindre go Mamma på mej då. Men vadåra? Bara för att dom är djur så ska ju dom också ha julklappar? Köpte en jättefin, tome mössa till Siri (Nathalies hund) gör söt, hund mössa alltså! hehe. Mamma köpte en massa paket till Cassi. Det är ju enklast till henne hon är ju i en lätt ålder. Men det beror ju på hur man ser det. Mamma ska in imorn till stan igen och köpa lite mer julklappar. Men jag själv måste säja att jag är trött! Så himla trött, vet inte vart jag ska ta vägen. Jag ska ta mej en ducsh och sen blir de dip och chips och en film!! Och efter det, sängen!! Vill igentligen lägga mej i ett bad. Men liksom jag färgade håret i för går så är det inte så bra för ja färgen ska åker ju ur lättare då. Iaf vi hörs nog senare, eller så hörs vi imorn! Tror jag akn lägga in ett inlägg sen. Det blir det nog. Men nu ska jag gå och ducsha! Puss på er!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards