Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

komma över ?

Av Mikaela - 29 december 2010 12:58

Att ljuga för mig själv det hjälper inte. Jag ljuger för mig själv och alla andra när jag säjer att "jag är okej, jag är över honom". Men att erkänna för mig själv att jag verkligen saknar honom gör ont. Jag vill inte sakna honom, jag vill bara glömma honom. Allt vi gjorde tillsammans, det betyder otroligt mycket för mej, men jag vet inte om det är något jag vill komma ihåg resten av mitt liv. Det är länge sen han åkte härifrån, MAJ. Vi slutade prata med varandra i Juli. Det har blivit lättare, men den killen jag KÄNDE var inte han som var på sista tiden när vi hade kontakt. Han förändrades när han åkte härifrån, Han förstod inte mej längre, han lyssnade aldrig. Han blev en annan person. Det är snart nytt år, och jag vill glömma honom. Glömma allt med honom och allt om honom. Jag vill bara minnas första gången jag såg honom, för det är det enda minnet som verkligen är han!

Jag minns sista gången jag träffade honom. Han var lite sur, jag visste inte varför. Och jag fick aldrig reda på det heller. Men han var ändå kille jag blev kär i. Killen som förstod mig som ingen annan gjorde. Det var svårt att börja om utan honom här, för vi visste inte när vi skulle ses igen. det gjorde ont i hela mig, dagarna var inte dom samma. Jag blev rädd för mig själv nästan, för jag ville inte bli den jag var förr. Men samtidigt så visste jag att hon är fortfarande inom mig och väntar på att få komma ut i rätt tillfälle.. Ibland önskar jag att jag kunde vara den personen igen, för jag kände inget jag brydde mig inte om nåt. Men mycket har förändrats sen dess. Och jag är inte den personen längre.


När han försvann så kändes det som hela min värld rasade, men han lovade mig att han aldrig skulle lämna mig. Men han var 17 år han kunde bestämma sig vart han ville bo, ensam eller inte. Men han lämnade mej, han gjorde det. Och jag förlät honom för det för han lovade ännu en gång att aldrig göra om det. Men det gjorde han och efter det... Så förlåter jag honom aldrig. Han är helt enkelt inte värd det. Han är inte värd mina ord.


Det kändes bra att skriva detta. Dessa tankar har jag gått och haft i mitt huvud hela förmiddagen, och det kändes bra att skriva ut dom.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards