Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under december 2010

Av Mikaela - 28 december 2010 14:51


Det är inte så här det ska vara!! Jag hoppas verkligen att dom löser allt!! Katerine får inte vinna! Hon får inte! Dom får inte ge upp! Och det kommer dom garanterat inte göra heller. Nu den 30 är det sista programmet för detta året och då hoppas jag dom tar henne rejält!!! Kram på er all!

Av Mikaela - 28 december 2010 14:11

Av Mikaela - 28 december 2010 12:54

    Jag har precis gjort mina gooda muffins. Jag ska prov smaka en snart, dom är väldigt varma, sen har jag också tänkt mej att jag ska titta på nån film. Inte Vampire diaries dom ska jag spara till ikväll.

Ha det gött!

Av Mikaela - 28 december 2010 12:50

   


Den svarta linnet på bilden ovan köpte jag igår och så köpte jag dom två munktröjorna som ni ser på bilden i mitten. Den vita stikade tröjan högst upp den fick jag i julklapp. Och den vita som är längst ner här bredvid den svarta den fick jag i julklapp av Sofia :)) Är jätte nöjd med sakerna. Jag kom också på det att jag fick också en rosa (och då menar jag verkligen rosa) munktröja men den hittade jag inte nu den måste vara i badrummet.. hehe så den får bli fotad nån annan dag :)   

Av Mikaela - 28 december 2010 11:31

Om ni vill att jag ska göra mer test. Så kan ni kommentera om det. Och isf vilka olika slags test ni vill att jag ska göra. Jag försöker vara så påhittig jag kan. Men min fantasi tar slut ibland hehe :)


Av Mikaela - 28 december 2010 11:22

Jag mailade en annan blogg som skriver endast som Vampire Diaries och dom visste inte heller när det skulle börja igen efter nyår. Men dom hade mailat Tv6 och dom väntade på svar så dom skriver ut det på sin blogg sen. Men dom kanske även säjer nåt på torsdagen när det är att det är sista programmet för i år och sen efter programmet så brukar dom säja typ att det är tilbaka i vår.. och sånt. Men man får vänta och se! Jag vill inte att det ska vara nåt långt uppehåll fr det är absolut tråkigt. Kommer sakna det :´(

Det står ju inge om det på hemsidan, men när jag tryckte på tablå. Så tittade jag på torsdagen den 30 och kl 20.00 på 6:an och då är det. Men sen kollade jag nästa vecka om det är då i Januari och då är det simsons istället tror jag. Och visst man fattade ju att det skulle ta uppehåll. Liksom dom i USA redan har gjort de. Och vi i Sverige går ju efter dom, eller ja, vi ligger några avsnitt efter.

Det är bara att tänka positivt!

Av Mikaela - 28 december 2010 11:15

Nyss städat, det var riktigt skönt att damsuga bort all skit på golvet som blir efter madrassesn som Sofia sover på. Och även jag har haft katterna inne hos mej i två dagar nu så det är lite katt sand på golvet. Men det är borta nu och sen är de där imorn igen... Puuh. Men va gör man int för dom härliga små änglarna jag har?? <3

Idag ska jag bara ta det lugnt, blir självklart att träffa Sofia en stund sen. Jag har inte gjort nåt med mitt utseende idag, orkar inte? Det ordet sitter fint. Men min syster trackar mej på SMS och vill att jag ska bli med ut på promenad med Siri :)  Så detta med lugn dag det får nog slänga sig i väggen!!

jag ska lägga in bilder på mina kläder sen :) så ni får se dom.

Det är snart nyår också.. Har alla sina nyårslöften? Jag har min två/tre och dom ska jag verkligen hålla. Annars blir jag besviken på mig själv..

Vi hörs senare ska gå och försöka  sätta på mej ordentliga kläder och göra nåt med mitt snälla fina hår :)

Av Mikaela - 27 december 2010 23:36

  


 Jag har börjat använde detta schampo. Nåt jag rekomenderar till personer som har sletet hår, som har färgat det mycket och som färgar det. Min syster använder det. Så idag köpte jag eget! Dyrt men det är garanterat värt det. Jag har använt ett annat schampo som jag fick av min syster, provost? tror jag det hette. Det var också bra. Men jag tänkte prova detta nu..

Tänkte också på det att Sofia har tagit en del kort på mig som BLOND. Tänkte lägga ut dom men det får bli imorn. Orkar inte idag.. Hehe. Mästaren Sofia Tasbas ska helt klart få vara tolt för att ha tagit kort på nåt så vacker som MIG!! hehe :)

Blond vill jag bli igen. Men mitt hår ska få vila till sommaren iaf. Som jag känner nu. Men man vet aldrig.. Det kan ändras fort :)

God natt på er :)

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards