Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under december 2010

Av Mikaela - 27 december 2010 23:27

  Mormor   :)    Gagga & Mamma :)   Cassi & Mormor :)  


    

Blev inte mycket kort, men lite iaf. Min stora syster ville inte vara med på kort så hon fick jag inge kort på! :)

Av Mikaela - 27 december 2010 23:16

hej på er! förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag! jag åkte till stan vid elva idag och kom hem vid fem så jag har varit rätt så trött, och så är jag inte helt frisk än. Så jag känner mig inte så bra. Jag fick iaf tag på en lite kläder idag, det var verkligen mycket folk i stan idag! Man kan inte klandra dom hehe, det är ju REA. Jag fick tag på två munktröjor ifrån carlings och ett linne/tunnika ifrån ginatricot. Kan lägga in kort på dom imorn. Ska även lägga in jul korten senare! Har jag tänkt mej.

Måste också säja det att jag kollar på vampire diaries säsong ett. Jag har ju sett alla avsnitten redan men, det visade sej att jag inte hade det. Sofia och jag kollade igår kväll och jag blev gör chokad, för en del avsnitt i början hade jag inte sett.. Fick ju som sagt kolla ikapp lite på datorn, för jag följde det inte när det började för vi har inte 6:an men så följde jag med Sofia hem och kollade på det och tyckte det var göör bra! Men ja, nu tittar jag iaf på hela säsong ett!

Vill också säja det till alla er. Mitt förflutna är väldigt jobbigt för mej att prata om. Men en dag kommer jag prata och skriva om det! För det kommer hjälpa mej.. Att komma över det fortare. Men just nu direkt jag tänker på det så blir jag så otroligt rädd.. För två år sen så blev mitt liv förstört. Nu idag kämpar jag att bygga upp det igen. Och jag tänker inte ge upp!!

Av Mikaela - 26 december 2010 14:19

Jag har gjort ett Quis om de nu stavas så, ni kan nu göra ett test som handlar om mej hur mycket ni känner mej. Nere vid länkar så finns det ett kort på mej tryck på det kortet så kommer ni till testet :) gör kul :)

Av Mikaela - 26 december 2010 12:16

Jag hoppas att ni uppskattad intervjuerna? Jag tycker dom säjer mycker iaf! Jag har funderat lite, tycker NI att jag ska ha en frågestund??? Ni kan ju maila mej era frågor isf. Om allt, till och med frågar om mitt förflutna, men jag svarar inte på frågor som är för personliga om det. Men annars kan ni bara fråga på! det uppskattas! :) kram på er :)

Av Mikaela - 25 december 2010 22:09

    

En sån bra serie, Twilight är också väldigt bra, har läst dom böckerna och sett alla filmer förutom Break down, (har även alla filmer förutom den sista) tycker det är väldigt dåligt att sista filmen sänds på bio  nästa år i november December. Men man får stå ut. Men Vampire diaries har verkligen vunnit mitt hjärta. I fortsättningen kommer jag även blogga lite om vampire diaries, ska skriva väldigt mycket om det! Ni får gäran kommentera och fråga mej saker i frågerutan!! Kram på er alla, jag önskar er alla en riktigt god jul!!!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards