Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Mikaela - 1 april 2011 23:45

Okej,Ja kan ju iaf skriva att de har vare en mycket bättre dag! Har faktiskt mått riktigt bra idag. Happy här   Har lärt mej en sak, man kan inte vara nere över nåt.. Utan de är bara att tänka positivt medans för då funkar de. Jag kommer ha mina dagar som jag mår mindre bra, men jag kommer klara mej igenom dom dagarna.

Jag vill skriva va de är som har varit, men jag kan inte göra de..

Dom senaste dagarna så har jag mått inte så bra, Sofia har absolut försökt fåmej på bättre humör, men knappt hon har klarat de,och så, jag vet inte vad du gör, men du får mej att le, bara jag tänker på dej så ler ja, Nåt positivt?


BTW, har kollat på Big brother i två dagar nu, riktigt illa?? Nej men asså gillar verkligen han där Gurkan, så himla sköön kille asså! Förövrigt så gillar jag inte Big brother.. Handlar bara om att folk vill ha uppmärksamhet och kändisskap. Tål inte en del i huset asså.. Jobbiga människor.


Nu ska jag kolla på film, i think, och sen blir de sova.. Känner inte för de..

Av Mikaela - 1 april 2011 11:22

Godmorgon! Kanske ska börja inlägget med de? Har precis kommit upp, och måste säja att om mina fingrar fortsätter dömna bort så vet jag inte vad jag gör!!

Mitt humör är mycket bättre idag, Det finns inget jag inte klarar efter allt jag har gått igenom.

Jag måste bara börja lita mer på mej själv!


Frukost och sen göra sej i ordning står på listan nu! Jag har inte ätit så himla bra dom senaste dagarna men idag känner ja att jag mår mycket bättre.

Hoppas de håller i så här hela dagen!

Ska till Sofia sen! Ja måste prata med henne, känner att jag måste prata med någon om allt detta, och den enda ja kan prata med är Sofia, den enda som fattar och vet hur allt ligger till.

SÅ längtar tills efter hennes träning, eller ja kanske hänger med dit också? Får vell se hur allt blir, men till henne de ska jag iaf!


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards