Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Mikaela - 25 april 2011 23:22

Är verkligen hur trött som helst, ska verkligen bli gott att sova.    Hoppas på fint väder imorn med, ska sola lite ute med Sofia. Men inte för länge eftersom jag äter medicin. Men lite kan ju inte skada? Sen på onsdag blir det äntligen tatuering!


Dagen har varit helt okej, vädret har varit underbart, det kan man ju inte klaga på    Men mamma sa förut att dem har lovat regn inatt eller imorn? Det får man ju inte hoppas på, usch va tråkigt. Fast visst, det behövs för gräset och träden och oss också. Men det kan vell vänta tills på torsdag?? Så det är fint i två dagar till. Men men, hoppas på fint väder iaf!   Nu ska lilla jag inta sängen, hörs imorgon, god natt och sov gott alla!!

Av Mikaela - 25 april 2011 10:29

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag, förutom att jag har väldigt ont i nacken?? Jag undrar om jag ligger fel på kudden, för det har varit så här nu i tre dagar tror jag just när jag vaknar och sen inget. Men ont gör det iaf.  

Hur känns det nu när det är måndag, haha för mej känns det rätt bra eftersom vi har lov, haha. Måndagar brukar inte vara så roliga men idag är de faktiskt det. Jag undrar om Sofia har åkt till stan, hon skulle dit och köpa skor. Och sen efter det så ska jag med henne ner och sola, hennes första gång hihi   Jag själv ska inte göra det, eftersom jag äter medicin och sen att jag har sol eksem, direkt när jag är i solen så kliar det och det kommer bara tillbaka, så det blir ingen mer solning för mej före tatueringen. Men när den ser bra ut och så så sätter jag igång igen, fast tror inte det blir solarium, nu när detär så fint ute så kan man ju få färg ute? Så varför betala för att sola när man kan sola gratis ute..? Finns vell folk som gör det också, men jag tar nog det gamla vanliga sättet jag. Man ska inte slösa på solen när den är här.

Nu ska jag g och äta tror jag, frukost brukar jag inte äta så mycket av, eftersom jag oftast aldrgi är hungrig på morgonen, men idag är jag faktiskt det. Så idag blir det nog lite frukost!

Hörs sen, puss   

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards