Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Mikaela - 14 april 2011 17:31

Hej på er. Sitter här nu och väntar på mat som aldrig kommer, tror mamma gick fel när hon skulle te affären?   Sofia är på väg hit också, så de blir att prata lite med henne.  I fin fina vädret! Glad jag blir att solen äntligen här tbx istället för regn -.- . Hemkunskapen idag var pöörfekt! Bakade tårta som vi gick och bjöd på, Dagens goda gärning!

Åkte till vålberg förut, men de var ju meningslöst eftersom han har lagt igen. Eftersom han är p*ndare nu för tiden. Så de blir Arvika och tatuera sig. Fan inte stan då vet man inte vad man får för saker..

Hörs sen mat blir nu.

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards