Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Mikaela - 13 april 2011 22:10

Hej på er, Funderar på att kolla på Andra avenyn? Ska nog ta och göra de tror jag.

Klarade matten idag, så gött är klar med den nu!!   Har godkänt i de nu, Great!

Idag så har jag ju solat med regina + bakat med Regina, hahah bakningen gick faktiskt riktigt bra, vi gjorde Scones & Drömtårta, skulle ha lagt ut en bild men har ju ingen kamera   Mamsen fick skriva omödme, och ja allt i det kanske inte va fullt ärligt men de mesta iaf. Blev ut en sväng med Regina och Sofia också, fast gick in lika fort, kallt ju?! Vart har vår vädret tagit vägen? Hoppas på sol & värme imorn.

Nu som sagt ska jag gå och ta mej ett glas oboy och knäppa på andra avenyn, inte helt dumt.


Av Mikaela - 13 april 2011 09:21

Godmorgon! en god morgon är de vell kanske inte men, iaf sovit gott? Det har jag gjort, förutom att jag vaknade en halv timme innan jag skulle upp? buhu!   två dagar kvar till helg, gud vad gött det ska bli, och nästa vecka på fredag har påsklov? De sitter väldigt fint de känner ja.

Idag blir de att baka med Regina efter skooolan, i know, jag baka? Mja, men vi har fått arbete ifrån hemkunskapen och då gör vi de tsm. Och så kanske de blir att sola efter skolan innan vi går hem till lilla mej. Hoppas på att få träffa Sofia idag också, hon har nån Mamma Pappa match eller vad de heter ?! Men tror inte hon skulle va med,

Nu ska jag ta en rök och sen börja gå. Vi hörs!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards