Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Mikaela - 17 april 2011 15:56

Hej! Vilket gott väder det är ute, right? Riktigt vår väder! Me like. Var ute en stund med Siri förut, riktigt gott. och det märktes på henne att hon gillade det också. Har precis ätit nu nästan och jag har tandvärk :/ Tog en tablett förut men den verkar inte vilja värka helt?  Men hållet humöret uppe ändå.

Vill igentligen bara skriva ut lite vad jag har kännt ordenligt och så vidare, men just nu känner jag inte för det. För jag bryr mej inte om folk som beter sej som idioter längre, varför ska man lägga så mycket engeri på dom??? Det är liksom inte värt det. Alla kommer till en tid i livet då man förstår det. Och det har jag gjort för ett bra tag sen, men inte viljat insett det ordenligt. Men nu vet jag att det tyvärr är sant..


Av Mikaela - 17 april 2011 10:24

Godmorgon, vaknade helt ensam, ingen Siri bredvid mig idag när jag vaknade. Så himla ovant när hon inte är här, Men hon kommer sen en stund, det viktigaste är att hon äter. Cassi ska vell springa bort och hämta henne, så ska jag ta en promenad med henne senare idag  Måste komma igång och gå ordenligt nu, kan inte bara sitta. 

Nu hoppas jag bara att denna veckan går fort så vi snabbt är på Torsdag för sen är det lov. Och det betyder sova + tatuering.

Jag funderar hur långt det är kvar till sommarlov? Kanske ska ta reda på det. För när vi är back in school efter påsklov så är det 2 Maj så det är inte så långt kvar + att vi har lov dagar och sånt i Maj.

Valborg med Sofia kommer bli riktigt kul, förra året gick ju inte allt som det skulle. Men nu är den personen inte med i våra liv längre, happy face?!  


Moster och Cassi ska baka socker kaka, gud så gott. Jag älskar mosters socker kaka. Men jag tycker om degen också. Ja.. Jag smakar alltid på degen när jag bakar, för jag älskar degar. Hahah, skumt..  

Nu ska jag försöka att komma åt och smaka på socker kakan! 

Puss *

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards