Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Mikaela - 3 april 2011 23:11

Hello söndag! Har varit i stan halva dagen, Va där med Moster,celal,cassi och Alva. Alva får mej verkligen till att inte vilja skaffa barn.. Hon sprang ju överallt ;O och jag efter henne. Men annars va de inga problem med henne, förutom att hon sprang precis överallt!!

Köpte mej en tröja, skiit nice! Och nån spray som man ska ha i håret när de är blöt, får se om de funkar. Och så köpte ja EN förpackning med hår färg. Sling färg. Och jag behövde två. Vad tänkte ja med?

Ska köpa en till imorn, så imorn blire slinger!! Behövs verkligen,

Har kollat ut en mobil som ja ska ha! Kommer bli riktigt nice faktiskt. Hoppas jag kan beställa den snart. Börjar bli lite trött på NOKIA?!?

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards