Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Mikaela - 26 april 2011 15:13

hej på er, har nyss kommit hem, har varit med moster och Cassi och ätit pizza, och så var vi med när moster klippte sej. Läste lite i en hund tidning, vad man ska tänka på när man ska skaffa hund ( Jag ska inte göra det nu men nån gång i framtiden  ) Och så läste jag om vall hundar, En svart och vit, minns inte vad sorten heter, (kommer en bild på en sån hund) Men vall hund kan man ju inte ha om man inte har får typ? Ledsamt  Dom är så extremt fina! Men dem blir nervösa och sånt om dem inte får valla, och till slut börjar dom valla männiksor. Hihi så kanske inte är så bra? Men fina är dom verkligen!! Men dom har vallning i sig, (heter det så när man skriver det så??, och jag går i skolan, där ser man vad jag kan) Ifrån början när dom föds, så det går inte att ändra på.

Men jag vill iaf ha en papilon, ska ha en ur andra kullen av Siri, det har syrran redan lovat mig   Papilon är så himla gulliga och fina, siri är ju världens goaste hund, finns ingen goare hund än henne.

Sen vill jag ju också ha en till hund, funderar på varg hund, men dem behöver extremt mycket motion, så vet inte hur det blir med det.

Än så länge så har vi ju siri, det är hela familjens lilla hund, så hund det har man redan, och sen två små änglar till katter. 

Blev ett långt inlägg om hundar? Hihi sån är jag, skriver om allt!!!


Solningen blev det inge med, nu är det ju helt igen på himlen, dom har ju lovat regn idag -.- Så nu ska jag säja till Cassi att det blir andra avenyn, så det blir att kolla på de nu i ett par timmar..? Nej då kanske inte så långt, men har så himla ont i nacken så känns som det bästa just nu.


       Visst är dem fina?? Synd bara att det inte går så himla bra att ha den hur som helst..

Av Mikaela - 26 april 2011 10:02

Så go är den vell kanske inte, stel nacke som inne helvete!! Buuh, va jobbigt, och ont gör det!!!

Men ska försöka göra det bästa av den ändå, ska ta mej lite frukost och sen sätta igång och stryka och sen tar jag mitt rum och börjar städa där. Städa när man har lov, haha borde man kanske inte göra..? Men det måste man också, det blir ju även lortigt då också.   

Solen är ju si så där framme än så länge så får se hur det blir med sola idag, Solen kanske ändrar sej?


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards