Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Mikaela - 19 april 2011 21:36

Hej på er :) sitter och kollar på Desprete housewives. Riktigt bra (Y) Efter de så blir det andra avenyn, och det är självklart braa?!!?

Hade NP i engelska idag, det gick bra iaf som jag kände de. Men visst de kan va fel. Imorn blir det NP i svenska.. Hela dagen fattade jag det som? Eller emellan 10.00 - 13.00 Och om man blir klar innan så får man gå tror jag.

Blir nog en tjugominutare med Regina efter skolan också, får passa på för sen när jag tatuerat mej så får jag ju inte sola på ett tag.

Hade världens tandvärk idag, så mamsen ringde tand läkaren i stan och dom sa att vi skulle ringa till grums så dom kunde ta ett kort på tanden. Och de gjorde vi men fick vi svar? nej. Så åkte dit och dom tog in oss. Och jag har en inflamation, och då kan dom heller inte dra tanden. Så fick medicin som jag ska äta i 40 dagar och 4 tabletter om dagen + en värk tablett emot tandvärken som heter nåt väldigt konstigt. Det är iaf gott för jag har inte tandvärk. Hade lite förut när jag var ute men det är över nu när jag fått i mej en tablett. Puuh dessa tänder!!!

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och sen blir det andra avenyn, slänger nog in ett inlägg till sen. Puss på er!

Av Mikaela - 19 april 2011 08:07

Godmorgon, dagarna går framåt! Tisdag idag och man ska inte klaga, sov morgon imorn, och det ska bli gött! Bara två dagar kvar i skolan sen lov i en hel vecka.

Förövrigt, Sovit gott? Jag har sovit bra, drömde lite konstigt, men..? Det är konstigt hur man kan få till det i drömmar och så..

Kladdkakan ligger och väntar i kylskåpet, den ska med till skolan, usch va gott!

Men jag ska sluta äta så mycket choklad, men hur kan man sluta med nåt som är såå gott? Det sa jag om colan också, fast jag dricker knappt ett glad om dagen längre, inte ens gott längre??

Nu ska jag sätta fart och fixa lite innan jag går, finns en del.

Vi hörs sen.Puss

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards