Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Mikaela - 18 april 2011 23:30

Hej på er. Vilken lång dag det känns som det har varit...? Kanske för att man har varit ute och gått så mycket som jag har gjort idag. Käkade pizza med Sofia idag, hon bjöd.    sen blev det en sväng hem till henne, och sen till mej, sen till syrran och hämtade Siri och tog med henne på en promenad till trullsen i det underbara vädret. Men sen efter det fick moster komma och hämta oss, Kände i benen att det räckte, haha och så var Siri trött också, värmen tar ju på en också. Men man ska inte klaga (Y)

Har fått en del gjort idag känns det som, skrev lite papper förut, (hemlis) gick snabbare än jag trodde, gick till moster och drog ut det. Och så drog jag ut en bild på den tatueringen jag ska ha, buhu, det blir inte den jag la upp på bild här, kanske lite dumt att börja med den? och så kostar den en hel del. Så de blir en annan till o börja med   Moster tyckte också att den var nice så hon funderar på att göra den hon också, fast hon har redan en på ena axeln, men varför inte en till nånstanns? Hehe. Mee like!

Har också beställt lite kläder, linnen och underkläder. Det behövs!!    det kommer i början av maj.

Imorn blir det NP i engelska, Ska ringa om nåt..?Har inte en aning, och sen på onsdag så blir det skriv uppgift i svenska i NP ?? Så mycket.. Men jag ska klara det.

Det skulle vara kul om jag kunde höja mej i matten. Men jag kommer nog inte klara det.. Har lite svårt för att tro det faktiskt.. Men jag ska försöka!!Och NP i matten blir efter påsklovet. Vill att denna veckan ska GÅÅÅ fort!! Så det blir lov   

Nej nu ska nog jag ta och lägga mej, så jag slipper vara som en zooombie till morgonen! Mamsen sover redan och självklart Cassi också. Mina änglar sover också, Busan bredvid mej och Lusiför i soffan   

Och nu säjer jag godnatt! =)

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards