Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Don´t give up

Av Mikaela - 27 april 2011 23:23

Vad gör man när allt känns svårt? När alla sviker & ingen lyssnar? När mörkret tar över dagen?

Man kollar framåt, och håller sig stark oavsett vad som händer. Jag har lärt mej en sak, - Man ska aldrig ge upp.

Oavsett hur jobbigt det är, skrik, skriv gör vad som helst så du mår bättre, om det bara är för stunden, gör det, för under den korta stunden så inser du att du SKA kämpa & aldrig ge upp.

Jag vet hur det är, att ingen förstår och att det gör ont. Jag vet hur det är att inte orka med dagen för alla tankar och det som sitter i bröstet aldrig tar slut.

Men jag vet också hur det är att klara det. Och det är en känsla som aldrig går riktigt över,

Än idag så har jag tankar och har mina dagar som jag inte mår bra, och är lättare att såra än förut. Men jag tänker inte låta det dra ner mej, för jag har min familj som vet hur jag har haft det, och dem finns det. Fast det kan kännas på annat sätt.

Ingen kan förstå om du inte berättar, Och ingen kan sätta sig in i hur det är. Men dem kan lyssna och stöda.

det finns  någon som lyssnar och som ger dig en kram när DEM ser att du behöver det.

Man ska aldrig behöva vara ensam när man inte mår bra, man har sin familj, och sina vänner.

Don´t give up!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards