Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Rubrik saknas

Av Mikaela - 28 april 2011 17:04

Hej på er! :) Kom hem runt halv fem nån gång, verkligen toppen väder idag? jag älskar det!

tatuering blev det ju idag, gjorde inte alls ont, jag hade ju "bedövning" också, men den värkade ju inte ens..? Det enda jag kände var bara när den kom vid benet och så. Då gjorde de skiiit ont de kan jag lova! Men jag skulle kunna göra om det, ska nog göra en till tatuering till hösten, får se hru det blir med det.

Moster gjorde en exakt lika tatuering fast vid svans kotan, heter det så? haha. Hon tyckte det gjorde skit ont,fast hon har redan en och den gjorde inte alls ont. Men vid svans kotan kan man ju förstå att de gör ont? Haha. Diggar min moster asså.

Syrran ska också göra ett sånt " hjärta" lite senare i vår tror jag, hon tog hål i ögon brynet idag, det kom bara så där. vart lite chokad men haha. Blev bra det också.

kort på tatueringen ska ni få se imorn eller hur det blir, ska ta med mosters bra kamera/mobil och (hon har en sån mobil som jag hade) och överföra hit till datorn, får se när det blir ska försöka hinna med det imorn?

Ett jätte fint hjärta iaf, blev skiit nöjd!!   

Nu är Sofia på väg hit, så ska va med henne en stund. :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards