Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under april 2011

Av Mikaela - 22 april 2011 12:24

Bra jag är, hade fel på dag. Förra året så var den 23 en fredag så självklart fick jag för mej att det var i år också, Men imorn är det. På självaste påskafton.. Min b*b* is gone..

Av Mikaela - 22 april 2011 12:05

Har verkligen fått världens sommar feeling!! Helt underbart som helst! Det är så goott att sommaren är på G. Och den är så välkommen. Shorten har kommit fram och då är det verkligen vår/sommar.

Vill nästan bada, men vill inte bli sjuk till att jag ska tatuera mej, och har ingen större lust att gå och frysa resten av dagen heller. Det brukar man ju göra första gångerna man badat. Och det vill jag inte!!

Dom har tydligen lovat åska idag också?? Det kanske inte är så dumt,det är ju bra för luften och så.

Minns när det var vinter, och man bara längtade till våren/sommaren. Och nu är vi här. Och det är påsk. det har gått så himla fort.

+ att idag är en speciell dag, eller speciell och speciell.. Haha. Kanske inte så. Men det var en bra dag för mej för ett år sen. Men nu idag så ser jag hur mycket allt har förändrats, och bästa av allt, Hur mycket jag har förändrats. Hur mycket jag har lärt mej saker på allt som har hänt. Och nu vet jag. Att man ska aldrig falla för någon som säjer at du är fin eller något sånt. Men även det dummaste var det att det sa inte denna killen, utan vi kände varandra redan innan. Och han var sig själv. Men jag har lärt mej mycket ändå. Han lärde mej en del saker. Om jag inte hade träffat honom igen och allt det som hände hade hänt så hade nog saker och ting varit annorlunda. Och jag önskar inget annat. Jag vill ha det som det är nu. För jag vill aldrig glömma tiden med honom.. Damn, vad jag saknar honom..

Av Mikaela - 22 april 2011 09:55

Godmorgon    Sovit gott? Det har jag gjort, sov längre än igår iaf. Men blir på så bra humör när det är fint väder!! Jag kommer ihåg vad jag och Sofia sa att vi skulle göra idag.. Hm tror inte att det blir av men man får vell se. Jag tycker iaf att det ska bli gott med en vecka och ingen skola!! Men jag får inte sola    Farligt eftersom jag äter medicin, Så är det ibland..

Jag måste iaf hinna med och gå ut med Siri idag, hon ska sova hos moster i två dagar tror jag, så jag ska ut med Fröken Siri. Så himla fiiin tjej   

Imorn ska ju Cassi drilla på påskparaden, så det ska bli kul att se. Har bara sett henne drilla en gång förut tror jag? så det ska bli riktigt kul, och så är det ju påsk imorn. Gud va fort det har gått detta året, men jag klagar inte.

Vi hörs nog senare,


Av Mikaela - 21 april 2011 21:42

Ny design ju? Vad tycker ni? Tycker den blev bra, den duger ett tag iaf. Puuh vilken dag det har varit, följde med Mamma och koster ut och handlade förut, mycket folk var det, och så följde Alva med också, så himla goo tös!   Finns verkligen ingen som henne. Hon är så go. Var riktigt kul med henne, men det var så mycket folk bara. Efter ica så åkte vi och käkade pizza,men inte alva för hon åkte till stan med sin Pappa alltså min kusin. Åt ju pizza igår så jag åt ost bröd och pomfrit idag, har inte riktigt nånmat lust? Det är pga av medicinen.. Riktigt jobbigt, hungrig kan jag va ibland men magen liksom nej..

Nu ska jag läsa igenom min SOLO tidningen jag köpte förut och titta på Andra avenyn, hoppas på att träffa Siri sen, tyckte jag hörde Mamma säja nåt om det?

ha en trevligt kväll.

Av Mikaela - 21 april 2011 08:29

Godmorgon   Sovit gott? Det har iaf jag, otroligt faktiskt. Hemma idag som jag tror ni har förståt. Har jätte ont i tanden, men medicinen ska vell börja värka, men om inte så måste jag till tandläkaren! Och magen har jag också ont i, men det är av medicinen så yoghurt måste jag äta enormt mycket av!

Men jag är uppemed tuppen för det, vaknade typ kvart över åtta. varförska jag ligga kvar om jag själv vaknade? så gick upp och tog mig en morgon cigg.

Nu har ju lilla jag lov, och det innebär en massa sömn och en massa annat, och efter lovet så är det inte långt kvar till sommaren! Me like   

Jag funderar på att jag kanske ska byta design..? Det är ju lite tråkigt med en så dyster, right?? Ska kolla på de har jag tänkt,

Av Mikaela - 20 april 2011 22:06

Hej! Härligt väder det har varit idag också! Man ska inte klaga fast jag gör det typ 100 gånger när jag är ute och går??   

var och käkade pizza med Sofia förut, finally så blev klockan runt tre så jag kunde börja gå. Usch vad hungrig jag var.

En negativ sak med att jag solade idag var det att jag har fått sol eksem eller vad man nu kallar det,kliar gör det iaf. Har fått det på höger handen?! Och på halsen/bröstet. Riktigt jobbigt, så sola blir det nog inte mer nu innan tatueringen.   men det är nog bäst så. + Fick också reda på idag att jag ska inte sola nu när jag äter medicin, för jag kan få blåsor på kroppen och så är det inte bra, buuuhu. Vad jag tycker synd om mig själv just nu alltså!


  Hittade en bild på www.google.se ^^ Tror dom flesta av er vet hur det ser ut eftersom man ganska ofta brukar få det när man solar, ute eller i solarium!

Av Mikaela - 20 april 2011 13:55

Hej, sitter och lyssnar på musik och väntar tills klockan kan bli tre så jag kan gå och möta Sofia, blir pizza idag med. Eftersom Mamma och Cassi är i stan. Regina har precis åkt hem, fick lite sällskap av henne idag så himla trevligt   och solade förut, tror jag ska hinna med en till innan tatueringen? kanske två till?, får se hur det blir. Men mer ska det bli iaf.

Slutade typ elva idag, fick gå när vi va klara med NP. Fick fort, var hemma ungefär tolv. Gott med tidig dag, och imorn är det sista dagen usch va gött!

ska även försöka få med mig sofia på ågg promenaden, där satt den! har sagt fel till de hela tiden typ men nu satt den.

Ska försöka få med henne, kan bli riktigt skojj faktiskt.Trots allt, det är ju PÅSK   

Usch vad jag är hungrig!! Tror jag går i taket snart, och klockan går drygt också.. Funderar på att se ett avsnitt av Andra avenyn, men tror inte det..


Lyssnar på en låt då jag en gång gjorde ett val, och det var det rätta valet. fast det visade sig att det inte höll ändå.   

Men när jag tänker tillbaka på allt så skrattar jag, för det var en bra och rolig tid, det var en... Underbar tid. En tid som jag aldrig kommer glömma. Och jag är glad för den tiden jag fick med dig, du visade mig väldigt mycket.. Att jag inte behöver vara rädd. Och jag vet inte hur jag ska tacka dig igentligen, samtidigt är jag förbannad på dig än idag, men även tacksam    Men att bara få se dig idag skulle vara så härligt. Jag tänker på dig ganska ofta nu, på fredagn skulle det vara ett år som vi hade varit tillsammans. Jag tänker på hur du har det, jag hoppas du har det bra. Du är den personen som kan göra så jag släpper allt.

Du är guld värd.


Av Mikaela - 19 april 2011 21:36

Hej på er :) sitter och kollar på Desprete housewives. Riktigt bra (Y) Efter de så blir det andra avenyn, och det är självklart braa?!!?

Hade NP i engelska idag, det gick bra iaf som jag kände de. Men visst de kan va fel. Imorn blir det NP i svenska.. Hela dagen fattade jag det som? Eller emellan 10.00 - 13.00 Och om man blir klar innan så får man gå tror jag.

Blir nog en tjugominutare med Regina efter skolan också, får passa på för sen när jag tatuerat mej så får jag ju inte sola på ett tag.

Hade världens tandvärk idag, så mamsen ringde tand läkaren i stan och dom sa att vi skulle ringa till grums så dom kunde ta ett kort på tanden. Och de gjorde vi men fick vi svar? nej. Så åkte dit och dom tog in oss. Och jag har en inflamation, och då kan dom heller inte dra tanden. Så fick medicin som jag ska äta i 40 dagar och 4 tabletter om dagen + en värk tablett emot tandvärken som heter nåt väldigt konstigt. Det är iaf gott för jag har inte tandvärk. Hade lite förut när jag var ute men det är över nu när jag fått i mej en tablett. Puuh dessa tänder!!!

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och sen blir det andra avenyn, slänger nog in ett inlägg till sen. Puss på er!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards