Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Mikaela - 1 mars 2011 15:28

Var hos moster en stund förut, här kommer lite bilder o till o med en video   


  Gagga o Siri :)   Gagga och Siri igen , ( och ja, de är olika bilder :P)   Siri <3

Gagga hihih :D



  

Av Mikaela - 1 mars 2011 10:45

Godmorgon på er :) Vaknade vid halv elva, hade en konstig dröm inatt..

Hanlade om en kille på motor cykel och en unge som var typ 1 år hon åkte med på den, och sen var det jag, och pappan skulle dö och en massa.. Hur man kan få till såna saker de är igentligen rätt så roligt? hihi.

Mamma ska med Cassi till ishockey hallen så jag kommer bli ensam hemma :/ Usch va tråkigt. Men jag ska ju städa ändå så jag kommer inta vara sååå himla social ändå.

Men städningen får vänta i ett par timmar, orkar inte göra de nu när jag precis har kommit upp.

Läsa blir de och sen se ett avsnitt av smallville, sen blir de nog städning!

Igentligen så skulle det ha blivit kalas för moster idag, men de blev inte så ändå. Det blir imorn!


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards