Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Mikaela - 7 mars 2011 20:16

Hej!! En rolig dag med Sofia har de varit, fast man har fått höra på hennes gnäll om att hon är sjuk, hoppas inte på de!! :( Var och käkade pizza, nam-nam!!

Blev ut en tur med henne nu på kvällen också, gött att det inte är kallt länge?! Yeah right ;)

Plugg blev det inte mycket med, var så himla irreterad på de där förut idag så jag kokade!! Men imorn blir de städning och plugg!Och kanske träffa Sofia, Who knows? :P

Nu ska jag käka siabata bröd!!

Av Mikaela - 7 mars 2011 14:07

Hej! Kom hem för ett tag sen, det går fort hem. Göt att ha måndagen gjort iaf, bara fyra dagar kvar till helg!! Heja Heja!! ;D Haha.

Men lite tråkigt var det, jag har prov på fredag, usch! Prov på ekonomi och arbete. Och nästa vecka så har jag svenskans historia prov som jag inte gjorde innan lovet.. Men idag är jag stolt över mej själv, gjorde kapitel 8på prov idag i matte, och det klarade jag. Abdoul sa att jag kommer få G i matte!! De sitter bra de!! Just nu sitter jag och tänker hur fan jag kommer klara detta provet på fredagen?? Det kommer jag inte göra, jag ska sätta igång nu snart och göra lite, så iaf frågorna är gjorda :)

Vi hörs nog senare, som sagt plugg väntar!!

Av Mikaela - 7 mars 2011 08:22

Godmorgon!! Jag är faktiskt pigg. Wihoo!! Trodde jag inte, jag var de när klockan ringde imorse också, fast de blev sen igår xD Haha kanske är för att jag har bytt alarm signal? eller jag hade inge val, för all musik försvann ju, men de kändes gött att byta MUSIK! Finally.

Nu ska lilla jag snart gå iväg till skolan, DUKTIG SOM JAG ÄR!   

Längtar nåt så otroligt till helgen, vet inte varför :D Eller jo det är Vampire diaries, och så längtar jag till att SOVA, Ja sängen är en allra bästa vän, Ta inte illa upp Sofia ;)

Puss på er!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards