Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Mikaela - 3 mars 2011 22:31

Har precis kollat på den delen där dom pratade om just"bloggare" och så pratade dom om "Kissie". En del gillar ju inte de hon skriver, och visst allt hon skriver är inte så bra kanske, men de är ju hennes blogg. Hon skriver ju vad hon vill skriva. Hon kanske är en förebild, men då får ju även dom som ser upp till henne se utanför skalet och tänka om det just hon skriver om saker och ting är så himla bra.

Som detta med barnmat? Det är ju upp till "Kissie" själv om hon äter de eller inte. Jag själv skulle ju inte göra de, om man vill vara smal och inte gå upp i vikt så finns de andra sätt att göra de på ist för att äta barnmat, men de är ju min åsikt.


Ja, Blogg. Det är ju en dagbok på internet, och jag tycker att det är upp till var o en vad dom skriver i sin blogg.

Jag läser Kissies blogg för jag tycker den är underhållande, och en del av det hon skriver så håller jag faktiskt med, men till exempel detta med skönhets operationer, det gillar inte jag, JAG själv skulle aldrig göra nåt sånt. Men det är ju min åsikt.


Som sagt, Jag själv började blogga för jag inte mådde så bra, och sen fortsätte jag, för del vis så hjälpte det mej att blogga och så började jag gilla det.

Men en del saker skriver jag inte ut på bloggen, för jag vill inte det. Och jag kommer fortsätta blogga, för jag vill det.

Det är en hobby, det hör till mina dagar.

Det jag vill säja är det att det är UPP till VAR O EN att bestämma vad man vill blogga om, och hur mycket man vill skriva om (när det gäller privata saker).


Av Mikaela - 3 mars 2011 21:07

Har precis kollat på Sveriges värstabilförare! Marja var verkligen värd att åka hem idag,de sa jag redan när programmet började idag, vad tyckte ni?   

Nu ska jag vänta ända till 22.00 för att se debatt på SVT, dom ska tydligen prata om bloggare, och Kissie är med i de idag och ska prata, spännande! Det kommer nog vara riktigt hehe. En del "gillar" ju inte bloggare, för att dom lämnar ut "sig" för mycket, men man välder ju själv, och man väljer ju även själv hur mycket man vill lämna ut om sig själv. Jag har en gräns, men de skulle vara skönt ibland att skriva saker fast ändå så tänker ja att de kanske inte är så bra. Men min blogg är min blogg. Och så är de med alla. Man gör sitt eget val när de gäller blogg. Men de ska bli riktigt kul att se.


Just de, har jag skreve de att jag har fått tid hos röntgen med ryggen? Nästa vecka torsdag tio i tre ska jag på de. Men får se hur de blir med de.

Jag har tänkt mej se ett avsnitt av Samllville sen, men de får bli efter Debatten ;)


Seee yaaa later!

Av Mikaela - 3 mars 2011 18:22

Var med Mor och moster på affären, det går fort när jag hjälper till :) Nu är kattlådan tömd och ny sand är i den, och dipen är köpt för veckan och jag är på bra humör, fast jag har ont i magen! Nu väntar jag på ugnspannkakan som är i ugnen, nam-nam!

Av Mikaela - 3 mars 2011 15:43

Cassi har nyss kommit hem, hon och Ronja har ju varit på trolleri show och trolleri skola på bibloteket. Dom pratar så mycket om detta så. Och tydligen så är Roberto väldigt stor, han är till o med, med på google. Han har tagit nobel pris och sånt, så han är duktig!!    Kul för barnen, visst de skulle vara kul att se, hoppas man får chansen att gå på honom en annan gång då. Om han kommer hit nåt mer.


Har fixat väldigt mycket idag, Som jag känner de, men om andra ser på de så är de nog inte så mycket.. :D


Av Mikaela - 3 mars 2011 14:35

Fick verkligen vårkänsla förut, och började prova massa vårkläder sen förra året. Dom passade ;) Solen skiner ute och det är nästan +5 varmt ute!! Vill ha varmare, men de får duga så här :D Våren ska tydligen komma, men den ska försvinna lika fort. Nej så ska de inte blir, våren ska komma och jag ska välkomna den! Så de får bli lite vår picers!! :))

Jag och Sofia har kommit fram till att första veckan i JUNI, så blir de första badet, hihi, vi har dragit på de ganska mycket, igentligen ska vi göra de redan i MAJ men de får bli JUNI. De blir nog perfekt!

BTW, de blir stan den 25 eller ja där nånstanns, då blir de att shoppa vårkläder! Ska få med mej Sofia in också, hon följer säkert med, men iaf stan here i come!!


Av Mikaela - 3 mars 2011 10:53

Godmorgon Godmorgon! Var ett bra tag sen jag kom upp, har pratat med Sofia lite. Hon sitter på en buss på väg till stockholm, fyra timmar i en buss, ja.. Kommer ihåg när vi åkte till husqvarna ja :P Jisses va lång tid de tog. Och så har Sofia antadligen glöömt laddaren, smart tjej (Y) Eller ja hon skyller å mor sin. Men hon hoppas på att hon har med sej den, och ja de får man ju hoppas annars blir de lite svårt att hålla kontakten med henne nu fram tills söndag :D

Vad ska jag göra av min dag då? Känner för att gå ut, men tror inte jag kommer göra de. Det är +1,4 ute, gött väder! Jag kanske går bort till syrran en sväng sen. Bara för att röra på mej lite. Vill inte sitta inne om de är så skönt väder ute som detta, de är ju faktiskt lite tråkigt att göra.

Ja, Cassi är på bibloteket på nån trollerigrejs sen ska hon åka skridskor och sen ska hon ppå nån trolleri igen, och Mamma ska snart till mormor och städa, och jag blir lonley! Fy hatar det. Det är jämntså tyst och så, gillar de inte alls. Men jag ska vell börja göra mej i ordning och äta nåt. Så jag kan hitta på nåt sen :)


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards