Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Mikaela - 16 mars 2011 22:43

Hej på er    Min dag har varit bra, jag fick engeri när jag hade ätit, kanske va mat brist? Jag vet inte mycket om de där. Men iaf, kände mej rätt konstig i kroppen, men aja. Det är över nu iaf. Träffade Alva och hon var lika glad och go som vanligt, den tjejen växer fort!! Och utvecklas fort också, liksom hon är 3 år och kan prata ordenligt och allt. Ja, de känn som igår när man tittade på henne och hon var en vecka gammal. Tiden går fort    Jag åkte till Sofia, först blev de att sitta och prata där sen gick vi vidare till hennes moster och träffade Sofias kusin som fyller två år i år. Söt liten tjej de också!!    Men tiden går ju så fort    Vi va där till kvart i åtta, sen gick vi till Celal på 97:an och käkade pomfrits. Gott va de!! Och så hämtade Sofias mamma upp oss vid ica och så åkte jag hem. För klockan 21.00 så började ju Greys anatomy efter ett uppehåll,var verkligen kul att se de igen. Kom nästan inte ihåg va de slutade med, dom får inte ha så långa uppehåll..

Blir ju svårt at hänga med   

Nu har jag precis duschat ( I LÖVVE!!) och tänkte att jag skulle blogga lite.

BTW, det har inte bleve nån plugging idag alls, de får jag göra imorn. Jag kommer klara detta provet, för jag kan de redan, lite saker är jag osäker på.

Förstår igentligen varför jag ska kunna om språk historia, de finns ju ingen som pratar som dom gjorde på 800-talet? Men aaa ja vet, de står i kunskaps planen. Och då måste man göra de anyway. Men de ska bli gött att få de gjort på fredagen.


Och det påminde mej, det är ju redan Torsdag idag, Jiihho. Bara två dagar kvar och sen helg, och det betyder, Ridning, Vampire diaries, SOVA & Sova hos moster    Och självklart va med Sofia.

Denna veckan har faktiskt gått fort.


Men imorn får jag inte sova en hel timme mer, utan då ska jag upp halv åtta som vanligt, och så ska jag och Regina va i köket på skolan imorn, hihih.De kommer bli kul faktiskt.

Vi får ha kock mössor, rutiga byxer och såna vita skjortor/tröjer. Riktigt nice. hehe. De ska faktiskt bli lite kul. Ha lite annat än skol arbete är ju faktiskt kul!? Right?

De tycker iaf jag. Lite växling så.

Jag tror faktiskt jag ska läsa lite grann nu, och sen ska jag sova!!   I neeed my beaty sleeep!  

Nu vet vi ju alla hur min engelska är

Sov gott, god natt

Av Mikaela - 16 mars 2011 15:22

Ligger/sitter i min säng nu, är bra trött, vet inte vad det är med mej. Jag har ätit dåligt idag kanske de? När jag kom hem så gick jag till moster Alva va där, gullig tjej asså!   Nu snart ska jag äta och så hoppas jag på att träffa Sofia idag, Och så ska jag plugga,kan ju typ provet redan så hihi   Jag är sååå braaaa!!


Av Mikaela - 16 mars 2011 09:04

Godmorgon!

Vaknade redan vid halv åtta - Ska jag upp nu?

Men nej när jag såg klockan, sen hållde lillasyster på och då kunde jag inte sova, så jag har låge och varit vaken hela tiden, puuuh! Sitter nu och käkar och är redo för att gå, jag blev klar ganska snabbt, varför går jag inte upp senare för? För jag tror att jag inte hinner xD Men de gör jag ju.

Som sagt kort dag idag i skolan, och efter skolan så träffar jag nog Sofia, eller ja efter hon har slutat skolan. Men jag ska plugga också!!   

Dagens kläder idag belv lätt, mjukisbyxor och en tröja. Kände för det idag.

Iaf, nu ska jag va social emot mamma och sen ska jag gå!

vi hörs sen pusss!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards