Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Mikaela - 19 mars 2011 22:05

Hej påer ! Sitter hemma hos min älskade moster, har precis käkat kantarellstuvning på smörgåsar + äppelpaj smul deg, i know, strange!..? Hehe men jag gillar degen innan man har stekt den.

Men nu är den ute ur ugnen, och Cassi ska käka, hehe. Jag gillar inte äppelpaj så himla mycket, gillar mer degen.   

Hur har eran dag varit?

Min dag har varit himla bra, blev bort till syrran och hämta Siri med moster och cassi förut i eftermiddagen, för Siri ska ju sova hos oss. ( And i did a toop secret thing)

Och efter de så åkte jag till Sofia och kom hem runt halv nio.

De kommer bli fint i den nya lägenheten, tog dock inga bilder, för dom hade inte fått i ordning liksom, gör de när dom har fått de i ordning kanske. Men de kommer iaf bli fint.

Nu tror jag att jag ska se på tv lite :)

Funderar på om jag ska göra ny design imorn kväll? Vi får vell se..   

Puss på er så länge iaf, och ha en bra kväll!!

Av Mikaela - 19 mars 2011 14:24

Hej! Blev inte bort til syrran, utan de blev till Sofia ist. Och dom håller på att flytta. Sofia skulle på bio med en kompis så jag åkte hem o ska träffa henne sen och hjälpte till lite   snäll som jag är   

Nu snart tror jag att jag ska titta påett avsnitt av Smallville, har himla ont i min arm, ingen aning om vad jag har gjort.

Ska försöka ta lite bilder sen när jag är hos Sofia igen så ni får se hennes rum, och ikväll blir de att sova hos moster   gött ska de bli, älskar hennes dubbel säng   

BTW, känns verkligen i luften att våren är på ingång. I love it!!


Av Mikaela - 19 mars 2011 10:15

Godmorgon, sovit gott..? det har jag, men ändå känns de som att jag inte sovit nåt? Hmh, funderar nu på att äta och sen börja och tänka på hur man ska se ut idag?    Och sen tralla bort till syrran, men ska prata med henne först så dom är hemma o så   


Extremt fint väder idag, inge snö!! I löööve sol, gud så glad jag blir, hoppasdetta vädret håller i sej nu i ett par veckor så all snö går bort. Det gillas!!

Lilla Sofia är nervös för matchen idag, jag förstår henne, hihi. De kan ju inte va lätt. Men de går nog bra!!

Mja som sagt mot frukost!!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards