Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Mikaela - 13 mars 2011 23:30

Har precis kollat på Pretty Women den är bra, right?? Jag har den på dvd men den gick ju på 5:an ikväll så kollade på den med Cassi och Mamma. Blev att träffa Sofia idag en snabbis blev de bara, men hoppas på att få träffa henne imorn! Är ju lediga på Tisdag så who knows va de blir imorn?   

Iaf, gick upp till moster en stund förut innan Solsidan, Marcus var där också (kusin) så pratade med honom.

Men nu snart ska jag käka och sen blir de sova! Upp tidigt imorn, eller tidigt och tidigt, halv åtta kallar jag vell inte direkt tidigt?   

Och så blir de som sagt prov imorn, wish my luck!!!

God natt på er, hoppas ni har haft en bra helg, jag har iaf haft en toppen helg!!

Av Mikaela - 13 mars 2011 16:27

Imorn lägger jag på brevet om sommarjobb!! Härligt, får 3600 nånting ? På två veckor. Nu hoppas jag bara att jag får jobba där jag vill, annars så tar jag ju därsom jag får jobba, men roligast skulle ju va om jag fick jobba där jag ville!! Spännande Spännande!!   Ska ni jobba nåt i sommar?

Av Mikaela - 13 mars 2011 13:52

Har precis beställt en klänning och ett par skor ifrån HM. Kommer bli göör snyggt till sommaren!! Nu ska man vänta ända tills den 25 eller nåt sånt för att åka in till stan och kolla mer    Längtaaar!

Av Mikaela - 13 mars 2011 11:23

Godmorgon!

Har precis kommit upp, sov en hel timme mer x) Av mej själv så de va bra!! Nu ska jag snart äta sen ska jag kolla klart på filmen jag såg  igår och sen ska jag plugga!! Har ju provet imorn, och ja måste kunna de, blir så trött -.-

Vi hörs senare!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards