Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Mikaela - 9 mars 2011 23:41

Jag sa nej, men de hjälpte inte. Jag slog men de hjälpte inte. Jag gråt men de hjälpte inte.


Av Mikaela - 9 mars 2011 23:11

Jag hoppas verkligen att erat hår mår bättre än mitt, de känns som tuggemi när jag nyss duschat och de torkar, bara för dessa jävla slingor!!!

Förövrigt, Nice att börja meningen med de..   

Dagen/kvällen har varit bra, Vart med Kristine Sofia & Regina,och så gick vi och hälsade på våran kompis, tycker synd om honom. Men vad kan man göra? Jag önskar jag kunde göra nåt men de går tyvärr inte.. Nog om de, blir bara så irreterad.

Pluggning har de också bleve idag, fattar faktiskt väldigt mycket av de, NOT. Men jag fattar en del, herregud, ja kommer inte klara detta provet, Måste vara positiv!!   

Nu ska jag käka siabata bröd, väldigt tjöt om de tycker ja, men kvällsmat är kvällsmat,måste få nåt i mej ärskit hungrig!!

Väldigt intressant va?? :P

Och bilder som sagt, jag vet inte precis om dom vill att jag lägger ut de. Så jag måste höra med dom först om sånt :)

Vi hörs imorn! För snart ska jag sova. Mee like!!

Önskar YOU was here! (svenengelska? :P)

Av Mikaela - 9 mars 2011 16:38

Kristine är på väg hit! ;D She save my day! (Hur var de med engelskan??! ;P) Och JA, jag har pluggat. Och jag tror att jag förstod en del av de jag läste denna gången!

Höres senare! :D

Av Mikaela - 9 mars 2011 14:20

Hej äntligen hemma, min gulliga moster hämtade mej ifrån skolan för de var ett sånt jävla oväder!? Inte mer snö ;/

Vi åkte till syrran och oscar innan det blev hem, fick träffa gulliga Siri!   

Gött med att jag är ledig imorn? Yes!! Ska bli så gött bara ta de lugnt, hittila har veckan varit lite stressad hela tiden, så imorn får jag äntligen ta de lugnt!

Sjukgymnastiken gick goood, vi pratade bara idag, så till veckan TORSDAG så ska jag dit och börja, Puuh! :/ Känns inge roligt, önskade bara att ryggen kunde vara bra! Kanske en önskning för mycket? Troligen.

Som sagt, städa & plugga? Kommer aldrgi klara de där provet ändå så så är de med de oavsett va folk säjer :D

Puss på er!

Av Mikaela - 9 mars 2011 07:59

Godmorgon, sovit gott? Amen de har jag iaf! Men fick nyss reda på att vi ska åka tjugo över åtta, då kunde jag ju ha gått upp senare? Puuh! Men de hjälper med att jag vet att jag får sova imorn!!

Idag som sagt så blir de stdäning och pluggning! All day, nej da, kanske inte ;D Man måste ju ta pauser också, Good luck säjer ja bara. Vad har blivit med mej igentligen? Känner inte för nåt längre.. Måste börja ta tand i allt! Så här kan de inte va.

Måste försöka jaga min rektor idag också för att prata om gymnasie. Haha Jaga? Ja men han är helt omöjlig att få tag på ibland, så de blir jaga!


Mamma sa förut att det skulle komma snö idag? Puuh, men nu sa dom på radion att regn kommer de komma. Ja, de är ju bättre än snö iaf.

Jiiho, snön är snart borta. Inte mycket kvar,vill ha vår nu! Aja, men iaf jag måste gra lite saker här innan jag ska åka, puss puss vi hörs senare, promise!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards