Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Mikaela - 12 mars 2011 22:34

Dålig uppdatering idag, I know. Men jag har haft fullt upp   Sofia sov här inatt så igår blev de prat prat prat och mer prat haha! Det var faktiskt riktigt kul! Och idag har jag varit med henne hela dagen, inga bilder då tyvärr.. Är ingen fotograf precis   

But i´m back now!! ;D

Nu snart ska jag faktiskt, se på film och dröjer nog inte länge till för än jag sover, är så himla trött, blev väkt av moster imorse, Halv tio?!? va gör hon uppe? Hon kanske inte kan sova men andra kan de ^^   Imorn ska jag sova LÄNGE! För faaan för den som väcker mej. Lär nog vara uppe hela natten också, Cassi har två kompisar här som ska sova hos henne, puuuh! Dom lär hålla på hela natten..

Men mjaa, ska nog ta på filmen nu, Bättre uppdatering imorn, promise!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards