Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Mikaela - 20 mars 2011 19:34

Ny design, är inte helt nöjd med den, men de får duga än så länge, ska försöka fixa till de lite bättre under veckan! Men bilder o så. Men än så länge blir de så här o de får duga!   

Av Mikaela - 20 mars 2011 18:38

Ny design ikväll!!   

Av Mikaela - 20 mars 2011 18:38

Ny design ikväll!!   

Av Mikaela - 20 mars 2011 18:38

Ny design ikväll!!   

Av Mikaela - 20 mars 2011 18:31

Hej! Har suttit ett tag och kollat runt på några sidor, och så har jag till o med strykit! Känner mej så himla bra! Haha, ibland kan man faktiskt hjälpa till.

Sofia var hos moster förut och kollade på One tree hill, och så fick vi reda på efter de att One tree hill är tillbaka i sommar, och vi bara whaaat? Aja, så nu får vi vänta tills dess, hoppas bara inte att dom har ett fööör långt uppehåll. Och så är de ju sista avsnittet av Solsidan idag också, -.- Jag är glad över att Vampire diaries, desprete housewives och greys anatomyfortfarande är igång!!!

  

Funderar på om jag snart ska hoppa i duschen? Men jag kom på också att jag måste plugga lite på Språk historia provet som jag ska ha imorn! Och så måste jag börja plugga på hemkunskaps provet som är på fredag, prov och prov, handlar som sagt om tvättning -.-

+ imorn ska jag på sjuk gymnastiken vid tolv, ska blir gott att komma igång med det. Men jag kommer förmodlingen ha väldigt ont i kroppen efteråt    Och tisdage blir jag borta lite av också, skola och sen ska jag och Sofia till ett ställe, i dont tell anymore    Så plugga nu snart blir, och så provet i hemkunspaken kommer jag klara lätt.. Haha, bara för att jag säjer så här så kommer jag inte göra det.


Hörs sen!

Av Mikaela - 20 mars 2011 10:52

Godmorgon!

Var ett tag sen jag kom upp med har ätit och sånt innan jag bloggar ;D

Solen skiner idag också, it makes me happy!   

Nu snart ska jag göra mej i ordning, de behövs, känner igentligen bara för att gå i myyss kläder all day, men de går ikke. För idag skiner solen.

Sofia kommer sen inna One tree hill, och sen efter de bär de av hemåt för att packa upp väskan och sen bär de nog av till hennes nya place, Men just nu ska jag göra mej i ordning, känner bara för att sova igentligen men aa

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards