Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Mikaela - 8 mars 2011 23:07

Hej! Sent inlägg really!! Har inte haft tiden att blogga idag, som sagt de skulle igentligen bli en städa och plugg idag. Men så blev de inte, blev att vara med Sofia och Regina först en stund, och sen blev det att vara med Sofia och Kristine. Och så gick vi till en kompis som flyttar imorn :/ saaad!!  

Idag har jag faktiskt mått riktigt bra, vet inte ritkigt varför men jag har mått otroligt bra! ( I maybe know why ;) )

Men imorn måste jag städa!! Verkligen, skit stökigt!! Och så måste jag plugga och så ska jag nog vara med Sofia. Men först och främst städa och plugga, slutar ju tio över ett imorn så de hinner jag gått och väl eftersom Sofia slutar tre och så ska hon äta osånt så de blir nog inte förens senare jag träffar henne!

Men iaf, klockan ringer sju till möran, Puuuh jag som brukar sova en hel timme merpå onsdagarna. Men jag ska till sjukgymnastiken, och min ur gulliga moster kör mej dit. I lööööve her!!   

Och Torsdag är jag ledig, vi har frilustdag då och jag ska på gymet vid ett till tre och då kan inte jag för jag ska på röntgen. Så då är jag ledig, usch va gött jag får SOVA!! ;D

Nej va säjer man? Jag vill sova, men min tankar är nån annastans, eller hos någon annan ;)  Nej jag driver bara, visst lite borta ärdom alltid ;) Men just i detta fallet är jag bara trött. Men aa ni fattar :D

Är lite för trött nu känner ja,

Nej nu blir de sängen! Ha de gött, puss på er god natt! :D

Av Mikaela - 8 mars 2011 21:46

Jag önskade att jag bara kunde

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards