Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Mikaela - 6 mars 2011 23:05

Har precis kollat på Wallander - Prästen, den var bra (Y) Hade ju inte sett den, Gooodie!! Har sett typ alla, men inte den icke nej :) Ja, de blev att träffa Sofia idag en stund, pratade om MASSA, haha. Nästan som om hon har varit borta väldigt väldigt länge, men only 5 dagar!    Hon har iaf haft de bra i Stockholm, nu vill hon ha med mej dit. Puuh fyra timmar i en buss :S Men man får se vad de blir och hur de blir med det. Imorn ska Sofia bju mej på pizza, visst är hon en ängel? Hihi, de blir pizza till käk imorn. Gott! Länge sen jag & hon var och käkade pizza nu :P

Jag kom just att tänka på en gång och det var på Sofias skolavslutningsdag. Så fick vi för oss att äta Pizza, mitt uppi allt, haha jag hjälpte Sofia att göra hennes hår och sånt. Men aa vi åkte och köpte pizza, och käkade FORT och då menar jag fort. Och sen blev de att blåda håret på henne, och då gick min hår blosare sönder. Lär inte glömma den dagen på ett bra tag!! Haha. Mycket minne med Sofia, och mer kommer de bli. Just Wait!!   


Just de, en suprise idag. Hmm? Jag har tyvärr inte tagit nån bild, för blev inge bra hur jag än gjort. Bad hair day? yes yes yes.

Har iaf bestämt mej för att bli blond igen, i know jag har svårt att bestämma mej. Men jag satt och tänkte redan på fredagen ifall jag vill vara brunhårig hela sommaren? Och jag tänkte nej, absolut inte. Jag är inte brunhårig jag ska vara BLOND. Det är den jag är. Så igår gjort jag slingor, blev nöjd väldigt nöjd! Jag ska börja göra slingor nu först och sen blir det att blondera håret. Kanske i April Maj där nån gång. Jag säjer så här, - Blondiner har verkligen roligare!

haha ett uttryck.

Nej men helt ärligt, jag trivs som blondin, det är jag. Och alla säjer till mej, Mikaela du ska vara blond. Och jag vill vara det också.Men jag tror jag ska ta mej i kragen till vintern och färga i nån färg som ask blond? För det ärmer som min riktigt hårfärg. Och så ska jag låta den komma ut, för just igår innan jag gjorde slingor så kolade jag mej i spegeln och jag tänkte bara, nej jag trivs inte så här.

Och som min kusins tjej sa.Man måste ha tålamod till det. Och hon sa även att hon själv har inte de heller. Det kommer ju ta bra tag för mitt hår att växa ut.

Men jag kommer göra en sak bättre, Bara färga utväxten när jag ska färga den när jag väl blonderat mej. Och använda Treeseme. (stavningen?!?) Jag vill bli blond, A big suprise!!

Nu ska jag snart gå och lägga mej. Upp tidigt imorn! Halv åtta ringer klockan imorn. Usch va hemskt,vill ha Fredag igen!!

God natt på er.

Av Mikaela - 6 mars 2011 10:33

Godmorgon, kom upp för en stund sen. Siri väckte mej vell kan man säja hihi, men de gör inget!    Hon la sej hos mej o så sov vi typ tio min mer sen kom Cassi och lekte med henne och då orkade jag inte somna om.

Idag är en bra dag känner jag! Sofia kommer hem och i löööve my hair!! Så nöjd man kan vara över nåt igentligen!

Jag hoppas på att träffa Sofia sen en snabbis, hon kommer hem fyra, så de får vell bli efter one tree hill, hoppas på de iaf. Har saknat min Sofia!!   


Och så var lovet slut?! Usch, skola i en hel vecka och sen två dagar sova!! Fem dagar kvar. Lovena går för fort, det är bara så, dom går för fort alltså. Nu är det bara att vänta tills 22 april för då har vi påsklov, och så blir de 1 maj också, brasa o så. Tror nog att det är på samma dag som Vampire diaries är, då blir de att kolla på de hos Sofia och sen blir de brasa, fast denna gången hoppas vi på att allt går bra!! Förra året var de lite hm,, bråk o sånt. Inte med mej o Sofia, med andra. Och det var inte roligt.

Men iaf, jag hoppas på en bra dag idag!! Kommer en suprise ikväll :)

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards