Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Mikaela - 17 mars 2011 19:43

Har funderat länge på detta med att blogga ifrån mobilen när jag inte kommer åt och blogga ifrån datorn, men härifrån ifrån bloggplatsen så kostar de 5 kr och visst inte mycket pengar, men om jag har lite pengar på telefon, som jag oftast har precis innan jag ska fylla på xD Så kan jag inte skicka in det. Men jag kan nog göra de omjag inte kommer åt att blogga ifrån datorn.

Om jag sover borta eller nåt sånt   

Nu ska jag gå och göra mej ett glas oboy och sen kolla på sveriges värsta bilförare!


  

Av Mikaela - 17 mars 2011 16:06

Hej på er. Kom hem vid halv fyra nån gång där tror ja? Det känns verkligen i kroppen nu att man har rört sej hela dagen, visst de gör man när man är i skolan och på lektioner så också, men de är lite värre att va i köket hehe. Men de har varit kul!!    Det kommer bli riktigt kul & bra detta!

Kristine var också med, hon pratade med rektorn eftersom Jonas inte är på skolan på torsdagar och de fixade allt. Så detta kommer verkligen bli kul.

Vi är sååå snygga i kock kläder   Inga fel faktiskt.

Kristine började inte direkt utan hon kom vid tio elva? Innan de så pratade hon med rektorn och så.

Vi fick gå till Ica och konsum idag och jämnföra priser, det är faktiskt skillnader på några kronor här och där. Och så pratade vi lite på morgonen om vad VI kan göra och så. Och så fick vi göra köttfärs sås och pasta, riktigt gott! Jag hade lök pulver i och Regina och krstine fick ha vanlig lök i sin. Och det funkade jag kände lite i halsen men inge farligt. Jag har inte ont nu iaf   

Nästa gång ska vi baka, bullar och sånt. Och göra frukost på möran!! Götttt  

Vi fick också skriva vad vi ville göra och sånt, för hon ville att vi skulle göra de. Och vi har ju en skiit snäll lärare, eller ja hon är vell kock? Hon är jätte snäll. Och det är alltid bra med en bra lärare.

Och även nästa gång har vi ett litet test på "Tvättning" ja och sånt som höt till de. Men de är inte så svårt jag vet ju de mesta. Men självklart ska jag läsa i boken jag fick ändå.

Jag ska ju till tandläkaren nästa vecka på torsdagen och dra ut en tand, men jag får flytta den tiden, för jag kan inte missa. Och absolut inte  hemkunskapen, för de är viktigt eftersom jag bara har de en gång i veckan en HEL dag.   

Så Mamma får ringa dit och prata med dom, och även säja att Torsdagar går inte i fortsättning och de kommer dom förstå eftersom de gäller SKOLAN. Jag fick ju flytta sjukgymnastiken, och de är på Måndagar nu istället vid två. Så till måndagen så ska jag dit.

Ja, nu snart ska jag sätta mej och plugga på"Språk historia" provet som jag har imorn, och ska säja till Mamma att hon får fråga mej om saker om provet så jag får se hur mycket jag kan   

Hörs sen



  

Av Mikaela - 17 mars 2011 07:51

Vaknade runt tio över sju, och tänkte bara - Nu går jag upp.

Jag hade liksom vaknat 2 gånger innan de, Och nu sitter jag häroch har nyss ätit och är klar, ska gå vid halv nio. Hehe kunde ha sovit tiden.

IDag blir de pluggning och så hoppas jag på att träffa Sofia och prata lite   

Imorn Finally fredag!!!!

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards