Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Mikaela - 10 mars 2011 23:09

Jämnt för 5 min så hade jag skreve ett långt inlägg om mitt förflutna. Men jag tog bort de. För jag orkade inte publicera de. Jag vet inte men, de är svårt för mej att skriva och prata om de fortfarande, jag trodde inte att de va så, men så är de.

Nej nu ska jag inte skriva om de, hmm, vill inte att de ska bli ett negativt inlägg. De vill vi ju inte, right?


Iaf, kvällen har varit bra, träffade inte Sofia idag, ( I don´t tell you why ;) ) Så jag hade pluggat, läst i femte boken av nattens hus serie ( Really really goooood!) kollat på film och käkat dip o chips ( Verkligen bra film!! Tror nog att de är ibland den bästa kärleks filmen jag har sett!!) och så kollade jag på ett avsnitt av Smallville.

Och så har jag tagit de lugnt, men just nu så har jag världens huvudvärk!! Hatar att ha de,

Just de, röntgen blev de ingen idag, fick avboka de. För vi hade ingen skjuts. Och jag blev lite lättad, hehe gillar inte alls att jag ska på röntgen, fast jag vet att det inte är farligt för jag har varit där med knät. Men jag gillar de inte bara!! :P

Men jag får ju en ny tid, framöver.

Nu snart funderar jag på att jag ska se film, men jag vet inte om jag vill se den idag xD haha.

Jag hoppas iaf på en bra helg, tror de kommer bli en bra helg!! Who knows?

Godnatt!



Av Mikaela - 10 mars 2011 16:51

Everybody tells me,
That it's so hard to make it,
Yet so hard to break it,
And there's no way to fake it,
Everybody tells me that it's wrong what I'm feeling,
I shouldn't believe in,
The dreams that I'm dreaming,

Av Mikaela - 10 mars 2011 14:10

Dip & chips och Film! Man får vara onyttig!!

Av Mikaela - 10 mars 2011 10:07

Godmorgon!

Vaknade typ för 5 min sen, och jag kan inte sova? Typiskt när jag är ledig -.-

Tänkte nyss att jag måste verkligen plugga!! Provet är imorn, "suck".

 Så fort jag har vaknat till o sånt så blir de pluggning, men tänker inte ligga och plugga hela dagen, de blir för mycket! Till o med för mej då ;)


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards