Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Jag behövde skriva av mej,(Var lite smått förbannad) Och detta var vad jag skrev

Av Mikaela - 2 mars 2011 21:30

Ibland blir jag bara så trött på allt! En del tror bara att det är OKEJ att komma o gå precis som dom vill, Nej det är inte OKEJ, Inte för mej iaf.Jag bryr mej inte om vad andra säjer om den saken, för de är inte OKEJ för mej.

När det gäller kärlek för mej, så bryr jag mej inte mycket om det just nu, jag lägger ingen engeri alls på de. För just nu, vill jag inte det. Jag vet at förhållande inte håller nu, det är liksom 5% chans till de. (Och detta säjer jag inte för att vara taskig till nån ;) )

Jag vet att FOREVER håller inte.

Men jag behöver bli starkare i mej själv.

Jag vill kunna prata om allt jag varit med om,

Allt på senaste, som till exempel våren/sommaren 2010, den sitter fortfarande hårt inom mej, jag förlorade en som betydde mycket för mej då. Och jag vet att det verkar som att allt är okej, Men han var den som trodde på mej. Och en del verkar inte fatta att han betyder mycket för mej, han var ärlig, han var inte fejk.Som dom flesta killarna nu för tiden är, han var sig själv.

Han har fortfarande en stor plats i mitt hjärta.

Jag blev sviken av honom, sviken o sviken, igentligen så vet jag inte vad som hände, men allt blev fel. Och jag blev sviken. Och just nu så vill jag inte lägga ut engeri på kärlek.

Jag behöver läka, och hur lång tid de än tar, det får ta så lång tid i hela världen.

Det finns ingen som han, han pratade med mej, han brydde sej!! Jag kunde vara mej själv med honom, jag kände mej aldrig ensam.


Den dagen han åkte, den dagen knäcktes jag. Jag bröt ihop helt o hållet. Om jag inte hade haft min familj och Sofia Tasbas så vet jag inte vad jag skulle ha gjort.

Både jag och Sofia var ledsna den sommaren, men vi gjorde den till nåt bra och vi klarade oss igenom den. Och denna sommaren? Kommer bli ännu bättre, för vi har varann   


(Detta har med annat att göra) Kom inte och säj att du känner mej, för om du gör de, Varför vet du inte vad som gör mej ledsen? MINA SVAGASTE PUNKTER?




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards