Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Hemma igen, ger bio:n en femma. Ridningen idag ger jag en tia!!

Av Mikaela - 4 mars 2011 19:49

Hej på er :) Har precis kommit hem ifrån bio:n, haha vad kan man säja? Barnfilm, aa. Men visst okej jag ger den en 5:a. Eller kanske en 7:a? Ja de är nåt emellan de. Man fick en sommar känsla när man kollade på filme iaf! Usch vad jag längtar till sommaren!! En trevlig kväll med Cassi blev de iaf, var ett bra tag sen de.


Ridningen gick gör bra! Jag red inte Campari idag, det blev Nettan, en tysk ridhäst. Jag fick välja om jag ville rida henne eller inte. Och de kunde vara kul så jag provade de. En sak.. Man behöver inte använda skänklarna på henne,(alltså sparka på henne när hon ska trava eller galoppera) För hon är så pigg och så lyssnar hon mest på tyglarna, och jag gjort ju bort mej flera gånger och använde skänklarna. Haha Anki sa de att de är inte första gången nån gör de, vissa kommer aldrgi ihåg det. Men jag lärde mej fort!! Jätte nöjd faktiskt, så nu blir de att rida henne i fortsättninge. Både jag och Anki tyckte det, för de är mer en utmaning o så vidare.

Om man använder skänklarna så sparkar hon bakut, Och jo tack de märkte jag i början!!Haha!

Nu ska jag fixa lite med filmer    "Hemlis" 

Och sen ska de bli ett bad!! Och sen Vampire diaries!! I löööve!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards