Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Ridkläder och månaden!

Av Mikaela - 4 mars 2011 23:30

Sitter just nu och bloggar, och har även tittat på ridkläder, det ska vi ju köpa nu nån gång, än så länge så rider jag i mjukisbyxor och nån munktröja och ridskor självklart! Jag vet inte när det blir att köpa ridkläder faktiskt, inge bråttom med det heller. För mej så spelar det inte så stor roll att rida i mjukis byxor och i ridbyxer menmen.. Vi ska iaf köpa, både jag och Cassi har kollat ut exakt ett par ridbyxor som vi vill ha!! Här kommer dom;

        

Visst är dom snygga??    Både jag och Cassi vill ha såna, men dom kostar.. Men Mamma har ju sagt JA till dom så. Men vet som sagt inte när de blir att köpa dom. Behöver också Vår ridskor.

Men denna månaden så är de så mycket,

Vi ska till veterinären med Lusiför också denna månaden för spruta nummer två! Emot katt pest (Rekomenderar den sprutan till alla som har katter, dina katter kommer inte få katt pest då) vi ska även hinna med Spruta nummer ett för Busan, men de får vi ju också se hur veterinären har med tider och sånt. Men tidigast vecka 12 så kan Lusiför ta spruta två. Dom får inte ta dom tidigare än fyra veckor emellan. Och sen när dom tagit två sprutor så ska man vänta ett år och så ska dom ta en till. Jag vet inte riktigt hur de funkar, dom sa inte så mycket om det när vi va och kastrerade Lusiför. Menjag ska prata med dom mer när vi ska ta spruta nummer två på Lusiför.

Ja och så kanske de ska bli stan denna månaden, så ridkläder och sånt får nog vänta. Det är väldigt mycket nu. Men vi får se hur allt blir. Sprutorna går före allt! Så är de. Jag vill inte att mina katter ska få kattpest.

Dom kan även få de fast dom är innekatter, vi kan ha det med oss in på skorna. Och jag tar inga risker!!

Nu ska jag och Busan gå och lägga oss. Sov så himla gott, de ska vi göra ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards