Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Busan och Lusiför

Av Mikaela - 15 mars 2011 16:48

Har nyss läst lite om hur man lär katter att gå i sele. Lusiför ska vi ju lära nu i vår. Busan tycker de är skönt att vara ute men hon är lite rädd. Busan har använt både sele och halsband, men vi får köpa två nya selar nu i vår. För jag tror sele är bra att börja med när de gäller Lusiför och så ska jag börja försiktigt med Busan så hon också kommer gilla det.

Man ska ju först och främst sätta på dom selarna inne så dom får gå med dom inne en stund varje dag i ca en vecka eller så. Men bara en stund om dagen, och sen ska man gå ut med dom.

Längtar tills mina änglar får gå ut i fina koppel.

Har redan bestämt att Busan ska ha röd för hon är tjej, och Lusiför ska ha blå för han är pojke. Skulle igentligen köpa annan färg, men ica här i Grums har ju inga andra färger. Så om jag inte tar mej till nån affär så får de bli dom färgerna tills jag tar mej till en djur affär i karlstad.

Busan hade ju en blå sele för ett tag sen, tyckte hon passade i blått för hon är ju svart vit, och de var verkligen fint, men jag vet att hon kommer passa i röd också, för alla selar är fina på min älskling, och lusiför blir perfekt i blå.

En del saker av Busan sele är borta. Därför blir de två nya nu i vår. Ska kanske redan köpa de nu denna månaden?Jag får kolla priset på dom sen.

Tänkte gå bort till ica och köpa vitaminer och godis till min små änglar   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards