Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Dagen + godnatt

Av Mikaela - 15 mars 2011 23:18

Hej på er! Hur har eran dag varit? Min har varit bra, faktiskt väldigt bra, varit med sofia, gått till bibloteket, städat,pluggat, läst (nattens hus serien, sista boken) och varit med Sofia igen    Ska bli riktigt skönt att snart krypa ner i en ny bäddadsäng. Upp imorn vid halv nio. En kort dag imorn blir, som alla onsdagar är. Riktigt bra!! Hehe. Blir ju som sagt plugga imorn också, Detta provet kommer jag klara, de känner jag. Kan redan en hel del. Mamma frågade mej några frågor om det förut och jag kunde dom. Men jag måste läsa på mer ändå. Det är så många år och hålla reda på, men jag ska nog klara det. Sen efter de så blir de inga mer prov på ett tag hoppas jag. Hihi   Har ju inte så mycket prov, utan de kan bli nåt då och då. Och detta Språk historia skulle jag ha gjort innan lovet så därför blir de nu, men jag var ju SJUK innan lovet.

Jag ska ju göra klart kapitel 9 i matteboken och sen de provet, men jag gör detta kapitlet sakta och så går jag igenom varje sak flera gånger så jag är säker på att jag kan det. För EKVATIONER är verkligen inte min grej, de ska bli skönt att få matten gjord. Då blir de ingen mer matte för mej denna terminen.

Och så ska jag ju börja med hemkunskap hela torsdagarna. Så kommer få betyg i det också. Kommer nog kolla på pappret med mina betyg i sommar och vara riktigt nöjd!!    Oavsett hur mina betyg ser ut så kommer jag vara nöjd, för jag vet att jag gör mitt bästa.

Nu ska jag snart sova, en tallrik yourghurt (stavningen?, stavas de så?) sen blir de sängen.. Aaa jag vet, de är ingen bra kvällsmat. Men jag är inte hungrig men jag är sugen på yourghurt. Hehe

BTW,Desprete housewives var gör bra!! Har längtat jättemycket tills att de ska börja och idag finally!! Och imorn börjar Greys Anatomy, finally finally finally!!!   Mina program är tillbaka!!

Vi hörs imorn, godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards