Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Hemma

Av Mikaela - 18 mars 2011 17:47

Kom hem för ett bra tag sen, jag fryser lite och är lite trött, men kroppen har inte vant sej än, och visst de tar tid, liksom jag rider varannan vecka också.

Men ridningen gick bra faktiskt,nöjd är jag. Jag och Nettan passar verklige ihop. De känns som hon förstår mej. Och de är bra.

Jag har bleve accepterad som ryttare för henne, hehe jag ska förklara.

Nettan är ju speciell, eftersom man inte får använda skänklarna. Och hon är ju sån att om man råkar stöta till henne med skänklarna så sparkar hon bakut och börjar springa fort fort. och sätter öronen bakåt, hon visar liksom att hon blir arg.

Men idag sa Anki, du kan se på henne, titta bara på henne och du vet att di har blivit accepterad. För när jag skulle fixa med sadel och stigbyglarna innan jag skulle hoppa upp så brydde hon sej inte, och de gjorde hon förra gången. Och jag fick till o med använda skänklarna en gång. Hon brydde sej inte, för hon litar på mej.JAg är så hiiimlla glad!!   


Cassi var också duktig idag, man ser framsteg för henne varje gång. Hon har ju inte ridit så mycket. Så Anki tar ju allt ifrån början med henne. Och de är ju bra!

Man måste ju också visa Yatzy de vet jag ju själv eftersom jag brukade rida henne förr. Hon är väldigt envis hihi, men då måste man vara lika envis tillbaka. Och om man är de så går de. Och de måste Cassi visa henne, och de kommer hon göra också. Hon kommer klara de gör bra!


Ligger och äter choklad men blev helt plötsligt törstig. Hur kommer de sej?  

haha dum jag är.. Sofia kommer kanske hit och sover idag,

uppdaterar mer sen., höres :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards