Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

dagens + planer för imorn

Av Mikaela - 18 mars 2011 23:00

Hej på er   Vad har ni haft för er ikväll? Jag själv har kollat på Vampire diaries, det var bra. Men ja lite saker ärde ju som är tråkigt, men de tycker dom flesta av er inte är så intressant va..? Hihi, i get it.


Ska snart ta mej nåt att äta och sen tror jag faktiskt de blir att sova. Behöver göra de. Känner de i kroppen, jag är sån här en del dagar och speciellt fredagar, eller ja, de är vell dom flesta?   

Imorn har jag planer, ska försöka hinna bort till syrran och göra en sak (secret) medans Sofia har match efter de så ska jag träffa Sofia.Sen blir de också, hårinpackning och ansikts mask, eller tror jag ska göra hårinpackning först. Och sen får vi se hur de blir med ansikts mask. Mitt hår kommer först de måste må bra!!

Eftersom jag har blonderat sönder det, och jag kommer blondera mej i framtiden.

Så mitt hår behöver allt   

Vad jag ska göra hos syrran kommer ni få reda på senare, när allt med de är helt klart. Lite hemligtheter har jag, fast lovar att jag kommer uppdatera allt om de till slut!!   

Idag har de faktiskt varit en helt okej dag, har fått vilat ut ordenligt, känner mej faktiskt rätt bra i kroppen så faktiskt. Men visst, trött och har typ ingen engeri. Men de går att göra nåt åt faktiskt, eller va säjer ni?   

Har faktiskt tänkt att jag ska komma ut och gå mer om dagarna, inte bara till o från skolan, visst vissa dagar är jag ute mer. Men inte alla dagar. Och de räknas inte specillt mycket med att jag "går" i själva skolan, de gör de faktiskt inte.

Men som sagt så fort våren kommer så kommer jag o Siri vara ute och gå promenader varje dag! De gör oss båda gott.

Och så kanske jag inte är lika trött? om jag gör de.

Promenad dör ingen av precis, hihi.

förutom snön idag så har allt varit bra!! Hoppas på att det inte snöar imorn, hehe

Godnatt vi hörs imorn! Vi får alla hoppas på att jag sover länge, sov gott alla

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards