Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Mikaela - 2 januari 2011 21:06

Har en omröstning här i bloggen som ni kanske har sett lite längre ner? Vad bloggar jag om? Gör gärna den så vi alla får se vad ni vet :)

Av Mikaela - 2 januari 2011 21:06

Har en omröstning här i bloggen som ni kanske har sett lite längre ner? Vad bloggar jag om? Gör gärna den så vi alla får se vad ni vet :)

Av Mikaela - 2 januari 2011 19:08

Igentligen skulle jag ringa till min Pappa och säja Grattis för han fyller 41 idag. Men varför ska jag göra det? Onödigt!! Han hör inte av sig när jag fyller år. Så varför ska jag ringa honom?! Känns så himla onödigt! Men jag hoppas att en dag ska han ringa mej, men då är det jag som lägger på luren, för jag klarar mig så himla bra utan honom. Visst alla barn behöver både Mamma och Pappa. Det nekar jag inte alls till. Men jag har Mamma plus två underbara mostrar en Mormor och två systrar och två katter. Jag behöver inge annat. Jag har min familj. Min Pappa behöver jag inte. Min Pappa kommer alltid vara min systers Pappa. Alltid! Inte min Pappa som har totalt skitit i mej i snart 16 år. NEJ TAACK!

Av Mikaela - 2 januari 2011 14:16

Har precis beställt blankett om övningsköring. Min ur gulliga moster ska övningköra med mej, även Sotarn också. Och kanske min andra moster :) Får börja med det i Febuari liksom jag fyller år då. Sotarn säjer att det inte är bra att göra det nu när det är vinter. Men hallå? Klar som faan att jag ska det. Det kommer alltid vara vinter varje år och lika bra att jag lär mej det ifrån början! Det ska bli gööör kul, verkligen! Måste gå en kurs med Gagga också. Sotarn och andra moster också om dom ska övningsköra med mej. Men Gagga ska göra det med mej iaf. Måste också göra syn test. Jag har bra syn. Men pappren om det måste vara med när jag skickar in papprena! Så det ska jag fixa också denna veckan eller nästa.

Ska också ner till Banken och skaffa legg. Tar ett av mina skol kort. haha ser så rååå fin ut på de så det är inte klokt!! Lika bra att skaffa legg nu när det är gratis för mej. Och liksom jag är 15 så gäller det även när jag är 18. Eller ja, i 10 år framåt! Så det ska jag fixa nu.

Ska verkligen bli såå himla kul att övningsköra. Läser lite böcker om det. Men som man säjer det är en sak att läsa om det och en annan att göra det. hehe .

Vi hörs sen! Ska försöka lära mej att skriva mitt namn på skrivstil. Måste göra det på legget. haha! Fast Mamma och Sotarn och alla andra, säjer att man bara ska kladda. För huvdsaken är att jag förstår vad det står!! Så önska mej lycka till :)


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards