Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Mikaela - 6 januari 2011 14:32

Jag kunde inte prata med mormor om det idag, hon var inte så pigg. Och det är ju inte nåt man pratar om i tio min precis. Jag vet inte vad jag ska göra. För det är bara Mormor jag kan prata med om detta.. Och det är så himla svårt. När jag har fått mer svar ska jag berätta vad det är jag skriver om som ni inte föstår. Jag ska försöka berätta om det. Men det är nåt som är allvar, ingen lek. Och det gör så jag blir så himla, ja.. Finns inte ord att berätta det. Men jag måste få mina svar innan jag berättar mer om det.

Jag förstår att ni gärna vill veta, men det är inte lätt för mej. Och det måste ni förstå. Men jag ska försöka ta reda på allt. Så jag kan berätta mer sen. För i denna blogg så berättar jag allt jag vill. Och detta ä nåt jag vill berätta fast inte nu. Det är så svårt när jag inte kan berätta.


Av Mikaela - 6 januari 2011 12:00

Jag har verkligen sovit gott inatt! Katterna fick vara i hela lägenheten inatt för det är så varmt åt mej att stänga dörren och så förstör Lusiför så mycket för mej också för att han får för sig att leka mitt i natten. Så inatt har jag sovit som en ängel!! :)

Jag som igentligen hade tänkt mig ut och gå på en promenad, men jag vill verkligen inte det i detta väder.. Det är så tråkigt med mer snö. Vi har så det räcker och blir över, det kommer ta lång tid för allt detta att smälta!!


Det skulle igentligen kännas skönt att skriva om en sak här på bloggen, men jag tror att många kommer fatta fel och allt kommer bli en enda röra. Jag vet inte hur jag ska skriva det så bra jag kan för att ni verkligen ska förstå.

Det är ju så att det är den jag är. Och jag kommer inte kunna ändra på det. För mer och mer konstiga saker händer, och jag vet svar och jag vet en del saker.

Jag kommer skriva om det lite här, men kanske inte nämna VAD. För ni kommer inte fatta rätt. Och jag kan inte sitta med en och en och skriva och berätta så ni förstår. Det går inte. Så ni hur jag skriva, det får jag tänka på. För jag vet att jag inte kan blunda för det här. För det kommer inte sluta vilket jag än gör. Så jag måste arbete med det. Och den första jag ska prata med är Mormor!! För hon är typ likadan. Men ändå så tror hon inte på det. Så vi får se hur det går.

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards