Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Mikaela - 3 januari 2011 23:12

Jag är trött men jag vill ändå inte sova! Håller på att kolla på en film "Georgia rules" men jag tog en paus ifrån den för jag tänkte kolla lite bloggar och blogga själv lite. Har inte så himla mycket att skriva nu, menmen.

Lusiför och Busan får sova inne hos mej inatt med som dom har gjort alla andra nätter också. längtar tills granen och tomtarna ska packas ner så dom kan röra sig i hela lägenheten. innan det var jul så var dom ju ute, och de gick ju bra. Men dom sov inne hos mig ändå på nätterna fast deras mat var i köket och katt lådan var i badrummet och min dörr var öppen. Det är ju bara det att dom leker om nätterna, om dom inte är för trötta. Som dom blir vid ett två ungefär. Men dom är så snälla när dom sover hehe. Varmt blir det i mitt rum också. Fläkten går hela natten, jag kan inte ha öppet vädring fönstret för då fryser blommorna och min två änglar. Så jag får helt enkelt stå ut! Mamma ska vell plocka ner tomtarna och granen nästa vecka. Det är granen som är problemet. Nästa jul nu, (detta året) så ska vi ta upp dörren som är till vardags rummet och ha den. Så vi kan stänga dit på nätterna när det är jul igen då. Mamma har inte viljat plockat upp den nu när det har varit jul och visst det förstår man ju.

det blev att ett inlägg ändå, hehe.

Måste säja det också att jag längtar så himla mycket till 18 feb!! Bara att hålla ut och vänta.

På söndag börjar One tree hill också. Jag undrar när dom andra programmen jag följer börjar ja, det står inte på kanal 5 än. Så man får vell vänta och se. Men mest glad är jag över att Vampire diaries har uppehåll så litet! Skulle igentligen inte vilja att dom skulle ha uppehåll överhuvudtaget. Men vad kan man göra åt det? Uppehåll måste det tydligen vara!

Jag säjer godnatt nu till er alla! Så hörs vi imorgon. God natt och sov så gott alla!

Jag själv ska försöka få en skönhets sömn med mina två änglar bredvid mej :)) <3333

Av Mikaela - 3 januari 2011 19:20

Har nästan blivit lite av ett proffs att färglägga tycker jag! :)

    

Av Mikaela - 3 januari 2011 13:21

Yiiuppie! Vampire Diaries är tillbaka den 18 Febuari kl 20.00 som vanligt, fast på fredagar istället! Så nu vet alla ni att Fredagar är jag upptagen kl 21.00 för då kollar jag på vampire Diaries på tv6 play liksom jag inte har 6:an. Verkligen så bra att det inte är ett långt uppehåll. Det gör mej glad :)) Nu får man bara vänta hårt ända till 18 feb. Men tiden får gå fort, det kommer den göra också så. .   



Av Mikaela - 3 januari 2011 11:55

Det är 3 Januari idag och så får jag höra att en kille har tagit livet av sig. Jag kände honom inte. Men jag visste vem han var, och det är många som jag känner som kände honom. Jag vet inte vad det var som gjorde att han längre inte ville leva med oss andra. Min syster gick i samma klass som honom, och sen finns det många andra som känner honom, jag tänker mest på hans familj just nu, hur dom känner sig. Jag tycker så himla synd om dom!! Man kan inte föreställa sig hur det är. Men nu kära du, får du vila ifred!

Av Mikaela - 3 januari 2011 11:47

Känns som detta året kommer bli riktigt bra måste jag säja!  Vet inte riktigt varför, men det känns som det iaf. Har en känsla om det. Så jag ska göra det bästa av detta året tillsammans med min Familj och ur gilliga Sofia Tasbas :)) <3


Nästa tisdag ska stackars Lusiför kastreras. Mamma ringde till veterinären förur och bokade tid. Vi vet ju alla att detta måste göras. Men ändå så känns det fel. Men det går inte att ha en hona som inte är steriliserad och en hane som inte är kastrerad. Det funkar inte.. Så det måste bli så här! Men jag ska med dit iaf, Mamma vågar inte ta honom själv i bilen med Titti eller Gagga vem av dom nu det blir som kör oss dit vet jag inte än.


Jag har även bestämt mej när det gäller gymnasie, fast jag vet inte riktigt vilka linje jag ska gå för det. Eller ja, ja blir inte utbildad till det på tre år så jag får plugga vidare efter det i ett par år. Men det kommer det vara värt. Jag ska prata med Rektorn och Syon om det på Torsdagen nästa vecka!




Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards