Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Mikaela - 29 januari 2011 22:22

Så himla skönt med egen dator! haha. Blev ingen film, för jag kom inte på nån bra, inte de lättaste precis!

Jag har mer eller mindre bestämt att jag ska låta min utväxt komma ut lite grann, så jag får se hur den ser ut, hehe. Sen emot sommaren blir de nog blont. För de är den jag är. Såde finns inte mycket att göra åt de, ja kanske kommer lägga in bilder på min utväxt varje vecka, mitt hår växer ju som sagt sakta för ja, jag har förstört mitt hår ordenligt mycket med all blonderingar! Och jag vill inte förstöra mitt hår mer. Så frustrerande..

Tänkte kanske att ja lägger in bilder på söndagar till exempel? Så imorn kan jag göra de kanske. Lovar inget beror på hur jag känner för de. Haha. Jag är inte så pigg på att lägga in bilder märker jag!!!

Men imorn är de faktiskt en vecka kvar tills jag blir 16. Nästan så jag börjar bli gammal :))Övningsköra ska bli riktigt kul faktiskt!!

Nu ska jag snart bära emot sängen, och trycka på SEX AND THE CITY. Vi höres!

Av Mikaela - 29 januari 2011 21:10

Egen dator äntligen!!! Fick ta den denna helgen iställer för nästa om jag ville, och de ville jag självklart! :)) Har laddat ner nya MSN och sånt så nu är de att bra!!! Jag ska se på film snart nu, och mamma gör Trattkantarell smörgåsar till mej !!! OOO va gött. Någon som har tips på bra film????

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards