Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Mikaela - 17 januari 2011 10:54

Stuide dag idag, skönt! Fick reda på det igår. Skönt att få sova idag igen, fast det fick jag inte speciellt länge, för Titti kom och väckte mej vid halv tio. Så de blev inte länge, men iaf ungefär tre timmar mer. Så det va ju skönt, men imorn är det dags för skolan, första skol dagen på detta året och sista terminen i grundskolan! Känns gött att säja det. Faktiskt, för jag verkligen längtar till Sommaren och sen efter det gymnasie!! Oooo. Men just nu vill jag ha sommar.

Snön börjar iaf gå bort. Eller ja i lördags snöade det ju ganska mycket men igår regnade det ju så nu syns det att det börjar gå bort, fast man ska vell inte ha hoppen uppe så mycket om det kanske. Men jag är ingen snö människa, icke sa nicke nej!! Vill ju också att våren ska komma. Så man kan känna att det inte är vinter fortfarande hehe.



Natten inatt har varit någorlunda bättre än igår, men fortfarande så är ångesten kvar, men jag lyckades stänga alla tankar ute igår, och det är jag väldigt stolt över mig själv för!! Jag kommer klara detta! Jag vet det. Det är bara att fortsätta hålla i. Och inte släppa taget.

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards