Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Mikaela - 4 januari 2011 13:57

Som jag skrev när jag startade denna bloggen, så skrev jag att jag visste inte hur det blir med min gamla blogg. Men nu tror jag att jag ska ta bort den och fortsätta och blogga här. det är så jag vill nu iaf. Men den andra bloggen har jag ju haft så länge, men jag byter över till denna nu i fortsättningen, så den andra kommer inte finnas kvar länge. En bra start på 2011 tycker jag.

Av Mikaela - 4 januari 2011 12:13

Har nästan precis blivit klar med städning, gott att bädda nytt i sängen och städa! Nån av katterna hade spytt inatt, men för en gång skull så har jag inte hört dom alls inatt, bara på möran när dom lekte. Men på var jag halv vaken.. Kanske är för att jag la mej på spikmattan igår? grannen sa att hon sover oroligt bra, inte konstigt. Det sätter verkligen igång blod cirklationen.. (Stavningen?!!) Mamma ska med moster och Mormor in till sjukhuset mormor ska göra nån undersökning med ögonen, och nu sa Cassi att hon cokså skulle med. Så jag blir ensam hemma ett tag. Men jag har saker att göra. Stryka och tvätta!! En sak som man aldrig kommer ifrån.

Är en vecka kvar tills vi börjar skolan idag. Usch känns hemskt att tänka på alla tidiga morgornar. Men visst det är så mycket lov nu på vår terminen så de går fort. Första lovet "Sportlovet" är vell i slutet av Feb och i början av mars? jag tror det iaf. För det brukar vara i samband med att Cassi fyller år.


Snöar gör det också. Jag tycker inte vi behöver nåt mer sånt nu. Det är tillräckigt. Tänk va lång tid de tar sen när detta ska smälta???! jisses.

Ska gå och titta när Cassi ska gå, tyckte hon ropade på mej. Vi hörs senare :))

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards