Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Mikaela - 13 januari 2011 21:20

Har igentligen så himla mycket att skriva just nu, men vill ändå inte för de kommer inte bli trevligt.

Just nu mår jag bra, just nu är allt väldigt bra. Och jag vill att det alltid ska vara så här. Men rädslan sitter kvar att jag kanske inte kommer må bra en dag, för de är så de kommer vara. Och det hjälper mej inte med att ingen fattar ett S*i*. Jag är inte mer än en människa jag heller. det finns gränser för mej också. Jag kan också bli ordenligt sårad. Men jag visar det inte för än det är försent. Och då är det försent, och ni som känner mej vet vad jag menar med för sent, när skolan går skit och jag låser in mej själv!! Och jag vill inte ha det så. Jag kan faktiskt bli sårad okej?!

Jag är så himla trött på personer som tror att just DOM är något extra till skillnad ifrån andra. Ingen är bättre än någon annan Inte ens kungen. Alla är exakt lika värda!

Bara för att en går med det senaste modet eller går så himla snyggt i DOM skorna eller sminkar sej skit snyggt, Och känner typ baaa alla!! Så betyder de inget. Den människan är precis som alla andra och hon/han/dom är inte lyckliga. För dom är för mycket. Och för mycket PÅ.

Det är ingen som gillar dom. Dom tror dom är så himla omtyckta men igentligen så är det bara HAT.

Ledsen över att jag behöver skriva detta. Men det är så JAG känner. Och det är min blogg. Jag skriver om det jag vill och känner för.

Jag är så trött att alla ser varandra olika?

Ingen är mindre värd för att han/hon inte är ute och partar hela natten eller har tagit droger eller haft sex eller inte. Alla är lika värda!!!

Sex är en jävla stor grej för alla nu för tiden. - hörde du vem den låg med i helgas?

Va är de för meningen? Den meningen som alla använder nu för tiden..

Herregud! SLETET!!!!!!!!! ÄR DE ENDA ORDET JAG KAN SÄJA. ORDENTLIGT SLETET-

Av Mikaela - 13 januari 2011 11:22

Först blev jag väckt imorse, av nån som knakde på dörren. Tänkte bara vafan? Det är ju de negativa med att ha rummet nära dörren och egen ingång! Morsan trodde bara att det var en unge som skulle knaka på för att gå med Cassi till skolan. Men jag hörde när "Ungen" gick nerför trappan och det var ingen unge för ingen unge i världen kan stampa och låta så :P Och detta var kl 8 imorse.

Andra gången jag blev väck var för en timme sen av Siri, som Mamma hade vart och hämtat för hon var själv liksom Gagga jobbar och syrran är i sälen. Men jag kunde inte bli arg på Siri, hon satt dä så himla perfekt och fin. Snart ska jag börja göra i ordning men lite. Men jag funderar ska jag verkligen hoppa ur mjukisbyxorna? Hehe. Ja de får nog bli så. Kan inte gå och vara slö hela tiden. Får faktiskt skärpa mej. Ordenligt också.


Igår så kunde jag inte somna, tänkte hela tiden på allt. Och jag kom fram till en sak. Jag är rädd, rädd för att tycka om någon igen. Efter allt så är jag det.

Att lita på någon igen verkar svårare än vad jag trodde.

Av Mikaela - 13 januari 2011 00:03

Jag blir hemma resten av denna veckan, eller ja dom två dagarna som är kvar. Har ingen ork riktigt. Jag börjar på Måndag! Mamma får ringa och avboka mötet imorn och boka in ett nytt. För det är absolut viktigt!! Så Måndag here i come!


Jag känner mig trött men samtidigt inte. Det kanske kan bero på att jag har varit sjuk eller nåt annat. Vet inte riktigt, tror det beror på att jag har varit sjuk. Men får hämta mer engery. För det är en hel vår termin kvar till sommaren. Med lov of course! Min engelska är lite svajig. Måste verkligen tillbaka till skolan!! Heheh.

Har tänkt mej ta väldigt många prov i matten nu, eller ja måste ta 7 st nu på vår terminen, för att bli godkänd och till och med  VG i Matte. Ska satsa på VG tror ja. Iad som jag känner nu. Men igentligen skulle det vara kul med MVG men först och främst VG och MVG i engelska,svenska och SO. Det ska det iaf bli.

Känner mej riktigt taggad inför vår terminen, och det gör mej väldigt glad!!!

Vi hörs imorn, ska äta nåt och sen krypa i säng. Godnatt! :))

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards