Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Mikaela - 16 januari 2011 20:28

Igår kväll eller inatt kan man lika gärna säja, så var det första gången på länge som jag fick ångest, jag vet inte varför, men jag fick det iaf. Idag har jag försökt tänka positiva tankar men det hjälper inte, jag vill inte ha det så här igen!!! Vill må bra och de där riktiga leendet. Men allt det känns så himla långt bort just nu.. Ångest är inge att leka med, och sen alla tankar som börjar komma igen,? Det är nästan som att allt jag har byggt upp bara ramlar ner nu igen. Och jag vet inte vad jag ska göra. Jag tänker inte ge upp nu, utan jag ska fortsätta kämpa varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund, hur dåligt jag än mår!! Och när jag säjer mår dåligt, så, ja, jag kan inte ens skriva hur dåligt jag har mått, och alla dessa tankar som börjar komma tillbaka? Jag vill inte detta, vill bara må bra. Och jag ska göra vad som krävs för att jag ska fortsätta må bra också. Om det så innebär att jag ska åka in till BUP, och jag är inte emot BUP eller nåt sånt, utan jag har bara tyckt att dom har inte kunnat hjälpa mej så mycket förut, men jag måste nog ta tag i detta och det NU. Vill ju bara må bra, men jag vet.. Antadligen kommer jag aldrig må riktigt bra inuti. Utan jag kommer alltid må dåligt i perioder.

Av Mikaela - 16 januari 2011 15:35

 Okej! jag har blivit världens spel NÖRD! Verkligen! Köpte på spel på telefonen igår för 30 kr och jag har spelat ena av dom väldigt mycket, det tar väldigt mycket på batteriet måste jag säja. Jag brukar inte spela spel på telefonen, men ja de har jag gjort och kommer nog fortsätta med det. Tror Mamma är lite rädd att jag ska bli beroende av det!! haha, mja jag är väldigt lätt beroende av saker, men detta ska jag noh klara mig bra ifrån!!

Fick också reda på att vi på Åsfjärden har studie dag imorn så vi är lediga, såå sköönt! Får sova imorn med!! :))

Ska till tandläkaren imorn också, Poooh, kvart i fyra, Moster får följa med mej, för mamma måste vara hemma med Cassi för hon ska på drillen vid 5. Imorn blir de att träna på spruta, sen nästa gång får dom sätta igång med att dra ut denna j*vla tanden!! Känner mej redo för det.


Sofia kommer hit sen, blir att se One tree hill, And i know att dom överlever!! :) Svengengelska? haha. Me like!!


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards