Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Mikaela - 15 januari 2011 18:39

Äntligen så rinner vattnet i kranen, inte så mycket än iaf, men de är på bäg. Det tar sin lilla tid att fylla upp vattentornet. :) Sotarn har hållit på med datorn hela dagen nästan också, han har tömt den så nu finns de inge onödigt i den alls :) Lite saker mer som ska fixas men annars så går de att!

Kvällen är ung men va gör ni?? :)

Av Mikaela - 15 januari 2011 11:56

Ingen i hela Grums eller i närheten av Grums har vatten, det har tydligen blivit nån "läcka" så man får åka och hämta vatten på ett ställe. Nu förstår man verkligen hur mycket beroende av vatten man är! det är ju väldigt svårt att klara sig utan vatten, visst vi människor klara oss igentligen väldigt bra. Men djuren? som inte kan gå och hämta cola till exempel i kylskåpet, dom klarar sig inte. Men sotarn har varit och hämtat vatten nu iaf. Så de är väldigt bra hehe!


Sofia hade match idag, dom vann med 5 4 tror jag. Så roligt för dom! :) Var med henne på träningen igår och jag fick verkligen trä smak i rava. Hahah! Fint ordspråk. Men ja de va så de va. Ja hade så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.


Och just det antadligen till veckan så ska jag och syrran börja rida. Eller ja, syrran för jag kan redan rida. Men ni fattar. Det ska bli väldigt kul, men kallt. Men man arbetar ju så mycket när man sitter på hästen så då blir man ju varm fast man tänker inte så ändå.. Det ska bli enortm kul att rida med Cassi, hon är ju himla söt när hon rider.


Jag ska göra en liten omröstning om vad ni tycker om min blogg, ni alla kommer vell att rösta?? ;) Ja kommer starta den nu alldeles snart så börja rösta :))

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards