Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Äntligen så mår jag bättre, fast fortfarande svag.

Av Mikaela - 9 januari 2011 10:55

Ja, jag blev sjuk ändå på fredagen, spydde hela natten. Mamma blev också sjuk. Det är därför jag inte har bloggat nått under helgen förän nu. Jag har inte spytt nåt mer sen fredags natt men jag är fortfarande svag i kroppen det känner ja att jag fortfarande är. Vill bara bli frisk nu. Gagga har också varit sjuk, Vi är ju hos henne idag och Cassi och hon spydde inatt men inte jag. Och det känns sköönt!! Men jag bär ju fortfarande på viruset. Så Sofia får jag inte träffa idag heller :( Det får blir imorn eller på Tisdag, vi får ju se hur de blir med Cassi också. För om hon spyr så bär vi absolut fortfarnde på viruset. Syrran har inte fått det än, hon har inte varit hemma heller för hon ska till sälen idag och hon vill inte bli sjuk och det förstår man. Hon har ätit vitlök och nåt mer som tydligen ska hjälpa emot det. Hehe. Nu snart ska jag gå in i duschen. Men jag kom på lika snabbt nu att jag bara har med mej nya underkläder och inga andra kläder, bara t-skirten och mjukisbrallsen jag har på mej hehe. Men det ska ändå bli en dusch!! har inte duschat sen i fredags och en dusch behövs!!

Det är verkligen roligt att all snö börjar "försvinna", eller ja det regnade hela kvällen och natten så det börjar iaf, men nu är det mer slask, och det gillar jag inte, nu när skolan börjar och allt. Fast visst det har man vetat hela tiden att slask det kommer komma och då kanske skolan är, och vad kan man göra? inte mycket alls.

One tree hill börjar idag också! Spännande, jag minns inte direkt vad det sista programmet handlade om, gör ni?


Idag tar jag bort min andra blogg också, vet inte när det blir men idag iaf. Senare iaf.


Nu ska jag ta duschen! Så jag känner mig lite piggare och fräschare!

vi hörs senare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards