Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Rubrik saknas

Av Mikaela - 9 januari 2011 19:19

Skulle igentligen till Tandläkaren imorn och fortsätta med att träna med syr gas. Men det blir ju inget liksom vi har spysjukan, eller ja vi har fortfarande viruset. Så det blir antadligen ingen veterinär på tisdag heller, det beror på hur vi känner oss då och så. att det jämnt ska bli så när vi ska dit, att vi inte har skjuts eller att det är snö oväder eller att vi är sjuka?! jag är också fruktansvärt emot att vi ska kastrera Lusiför men det är ett måste!! Syrran, ocsar och några till åkte till sälen vid två och är inte framme än, för dom åkte fel, dom har ingen GPS och det är oliak byor så dom vet inte riktigt vart dom ska, dom åkte 12 mil för mycket dom skulle igentligen svänga av men det stod ingen skylt om det. Herregud!

Kollade på One tree hill för 20 minuter sen, minns inte mycket ifrån att det slutade, men det är ju så lång tid sen det slutade, det var ju inte på hela hösten, eller har jag fel?! Nej det har jag nog inte. Men nu är det ju iaf igång igen, har ju alltid följt den där serien, men Vampire diaries är också otorligt bra, för i den serien händer det alltid nåt i varje avsnitt, men om man verkligen tänker på det så gör det inte det i alla andra serier, jo visst det händer alltid saker så. Men inte på det viset som det gör i Vampire Diaries. Längtar till 18 Febuari!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards