Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Godmorgon

Av Mikaela - 30 januari 2011 10:36

Godmorgon, har nästan precis vaknat, var ute på en morgon cigg men förutom de så va de inte länge sen jag vaknade, nu snart ska jag lägga in bilderna på datorn, jag la ju in dom i en mapp i telefon så nu ska jag bara överföra dom och sen har jag bilderna på denna datorn, förutom de så ska jag nog vara med Sofia en stund idag, se på One tree hill sen också,och dom har ju bytt tid 16.30 är de nu istället, de tyckte jag var lite onödigt, för de är ju väldigt tidigt, och en del kan ju faktiskt ha annat för sej då :D men jag ska iaf se de, En vecka kvar till att jag fyller år idag också. Hmh, Haha. Kalas blir de på lördagen, för lilla mej, jag och Cassi skulle ju igentligen ha tillsammans då bara för att datorerna men nu har vi ju redan fått dom sådå kan de ju faktiskt vara olika kalas, för jag fyller år i början av feb och hon i slutet.


Vilka katter jag har, dom bråkar hela tiden, haha. Inatt vaknade jag vid tre av att dom bråkade.Herregud nästan så man undrar hur dom orkar hålla på såom nätterna? Men jo visst de vet ja, dom sover mer än halva kvällen :P haha Busan var så goo och låg och sov hos mej igår på min arm verkligen, Älskar min bebis mest!!! <3333  Dom är bara för goooa!!


Jag var i stan igår med Titti, Celal ,Cassi och Sofia, Jag köpte strumpor som jag verkligen behöver och så köpte jag en fotoram som man kan ha kort på båda sidorna, väldigt bra! Men jag ska skicka efter kort så jag håller på att tar massa fina kort och så. Men ska nog vänta lite innan jag skickar efter, för jag vill ha mer kort xD Men de va en rolig dag med dom iaf. Jag fick jeans av titti som hon hade köpt för ett bra tag sen, och som vanligt så gillade hon dom inte och så ger hon dom till mej, hon hade bara använt dom 1 gång. Men dom var gör fina, men de är mer meningen att dom ska vara lite korta nåt som jag tror Titti har missuppfattat. För jag och Titti har samma storlek, och de där är min storlek. Så dom är nog gjorda som lite merkorta jeans. Men en bra dag iaf!<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 22 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 21 mars 2013 12:00


 

Av Mikaela - 20 mars 2013 12:15


 

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:40

Av Mikaela - 19 mars 2013 11:38

Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards