Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något.

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela - 29 mars 2011 19:30

Patetiskt

Av Mikaela - 29 mars 2011 08:00

Jag önskar att jag visste vad jag skulle göra..

Av Mikaela - 28 mars 2011 22:30

HEJ! De första jag verkligen måste skriva är, Min arm gör ont!!!

Jävla äckliga leder som inte funkar, jag undrar hur ont jag kommer ha i kroppen när jag är 40? Som Mamma? Nej, jag vill inte ha de så här. Men man kan ju inte göra nåt heller, ryggsjukdom drar med sej en massa mer har jag märkt.

Förutom det så har min dag varit så himla bra!   Var på sjukgymnastikenoch där gick de bra, och på väg hem därifrån så var de varmt som faan åt mej, så imorn blire skinnjacka, inge mer snack om de !


Har faktiskt varit en dag som har varit bra, har mått väldigt bra, var längesen jag mådde så här bra måste jag säja. Och JA, det är en person som gör mej glad. (säjer inge mer om de)


Förövrigt så har min mobil dött, eller dött och dött vet jag inte men, displayen (stavning?!?) Är helt CP, är bara svart, telefonen funkar men lite svårt att använda den när man inte ser nåt..   

Men inte ens de gör mej ledsen faktiskt. Och det är konstigt? Ojah, för mobilen är jag fruktansvärt beroende av!! Den bär jag med mej jämnt.

Men nu har jag moster Tittis Nokia mobil, och den är fräään!! Haha   Hon har en blink sak på baksidan så när jag får sms eller om det ringer så blinkar den skit snyggt! I like!   

Gör mej inget faktiskt.

Blir lite svårt med att ta kort nura, men i survive, i always do!


Hoppas på en lika bra dag imorn, Sofia kommer ner och är med mej på skolan imorn, för dom är lediga. Hennes sällskap är riktigt trevligt! Sen kanske dagen spenderas med henne, vet inte riktigt än. Får vell se hur de blir. De kommer bli bra iaf.

Jag är verkligen possitiv idag känner ja, gör inget. Inte ofta jag är det.

BTW, Rosa design passar inte mej precis, så de får bli en mörk regning en.. haha.

Tänkte mer på årstiden ja men aa de får bli så här ett tag framöver,

Tycker mer om den här designen faktiskt!

Nu ska jag nog äta nåt och sen blir de nog sängen tror jag, upp tidigt, Men onsdag så blir de sova en hel timme mer. Jag längtar!!



Av Mikaela - 28 mars 2011 15:15

Jag älskar dig!!!

Av Mikaela - 28 mars 2011 08:14

Godmorgon!

Känns verkligen att man får sova en timme mer.. Usch. Men var ganska pigg ändå. Men är fortfarande trött,vill bara sova! En helg till kanske?

Sitter nu iaf och käkar och ska snart tralla iväg till skolan, Ojah, det är Måndag och dags för skolan..  

Idag blir de sjukgymnastiken efter skolan sen ska jag också träffa Sofia och hjälpa henne med några frågor till hennes praktik i think? Jag kan ha fel, men tror jag skulle hjälpa henne med de..

Nu ska jag iaf ta mej en rök och sen blir de kläderna på och börja gå!

Puss

Av Mikaela - 27 mars 2011 20:40

Hej! Jag är ju verkligen världens smsta på att uppdatera, eller hur?   Men igår så åkte vi till stan under dagen och sen kvällen blev de att umgås med några kompisar och idag har jag varit med Sofia hela dagen, i know, de är ingen ursäkt!!! Ska inte hända igen,lovar!

Hämtade iaf ut mina kläder igår, super fina, skorna är jag lite osäker på men, dom såg annorlunda ut på hemsidan.. Men man får vell se.. Kanske blir bättre när mna får mer sommar känsla?

Tunnikan är jag iaf super nöjd med.   Har tänkt mej beställa lite mer kläder framöver men inte än!

Cassi köpte lite kläder i stan igå, eftersom jag fick beställa kläder. Käkade mat o så vidare! Riktigt bra dag igår var de!


Fick "pröva" och köra bil igår också! Haha jävlar va nervös jag var, Men faktiskt så gick de bra! Riktigt bra för att det var första gången.

Cassi "fotografen" tog kort så de ska jag lägga ut senare blir de nog!

Lägger kanske ut ett kort på min FINA tunnika också? Får se, annars ska jag försöka hinna med de imorn!

Men nu ska jag gå och lägga mej i ett bad.

Puss på er!

Av Mikaela - 26 mars 2011 09:59

Godmorgon, de är vell igentligen ett ord man säjer när man har sovit väldigt bra?? Jag har sovit si så där, har vaknat väldigt mycket men de är ju också för att jag har vant mej vid gå upp tidigt te skolan å så. Nu ska jag göra mej i ordning, för snart ska de bli stan!

och, ikväll kommer bli en bra kväll. I feeel it!


Presentation


Hello sweetie, jag heter Mikaela och går mitt första år på en Vård och Omsorg linje här i Säffle. Så i min blogg kan du följa mig och min utveckling inom vård och omsorg även läsa om min vardag, nöjen, vänner, och pojkenvännen så klart! Hoppas att du gi

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

MY LIFE

HISSAR/DISSAR

MUSIC

TIPS


Ovido - Quiz & Flashcards